دلنوشته زائر راهیان نور گلستانی

اخبار بهشت!

چه آرامشی دارد پاگذاشتن در خاک شلمچه. چه لذتی غریبی دارد دیدن غروب جانسوز شلمچه. به گمانت سخت است پا برهنه راه رفتن در زمین فتح المبین،اما پا که می‌گذاری انگار روی آن را چمن کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۶۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، زائر گلستانی دروصف سرزمین نور دلنوشته ای را با عنوان اخبار بهشت تقدیم این سایت نمود که آن را با هم می خوانیم:
 
می شنوی؟! صدایی می‌آید، صدایی روحانی از جنس ملکوت.
گوش کن، خبری در راهست! شاید صدای مؤذنی باشد که همراه با نسیمی از عطر بهشتی، خبری از جنس شهادت، ازخودگذشتگی، ایمان و ایثار را به جان‌ها می‌دهد.
چه آرامشی دارد پاگذاشتن در خاک شلمچه. چه لذتی غریبی دارد دیدن غروب جانسوز شلمچه.  به گمانت سخت است پا برهنه راه رفتن در زمین فتح المبین، اما پا که می‌گذاری انگار روی آن را چمن کرده‌اند. دوست دارم هویزه را، بخاطر بوییدن مزار حسین‌علم‌الهدی که انگار عطری از بهشت روی آن ریخته‌اند.
 
پا به دهلاویه که می گذاری صحبت از سختی‌هایی است که شهید چمران کشیده است و طلاییه زیباست. وقتی پا به منطقه‌ی قطع شدن دست شهید خرازی می‌گذاری اشکی خونین از چشمان پر از گناهت سرازیر می‌شود.
 آری! آن‌ها رفتند تا ما بمانیم و زندگی کنیم. ولی امیدوارم در زندگی خود آن‌ها را به عنوان الگو انتخاب کنیم تا به یاریمان بیایند.
 
زهرا وزیر دوزین|فدک- گالیکش

ارسال نظرات