خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه استان سمنان :

نقش صنعت آب و برق در تحقق شعار سال بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه استان سمنان نقش صنعت آب و برق درتحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی وزارت نیرو در استان برای ایجاد زیر ساخت لازم برای توسعه استان به انجام رسیده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۹۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، آیت ا.. شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق استان با ایشان نقش صنعت آب و برق درتحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و گفت : خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی وزارت نیرو در استان برای ایجاد زیر ساخت لازم برای توسعه استان به انجام رسیده و این امر برای عینیت بخشیدن به شعارسال یعنی اقتصاد مقاومتی با توسعه اشتغال مهم است.

آیت ا.. شاهچراغی در این دیدار ؛ وحدت، رضایت مردم و خدمت در مسیر ولایت فقیه و حمایت عملی از ولی فقیه را مسائل مهم کشور دانست و افزود : یکی از امتیازات استان سمنان و مجموعه وزارت نیرو در استان وحدت و با هم بودن می باشد و باید با تاکید بر این موضوع " ما می توانیم" را عینیت ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت افزایش رضایت مردم به ویژه خانواده شهدا از عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران ، رضایت خداوند را در رضایت مردم دانست.

آیت ا.. شاهچراغی افزود : حضور در عرصه انتخابات حمایت عملی از ولی فقیه است و در راستای شعار سال ، همه باید تولید و اشتغال و مبارزه با قاچاق کالا را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

در ابتدای این دیدار سید علی اکبر صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا ، هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان را از مهمترین شاخصه های صنعت آب و برق استان در مسیر خدمت به مردم عنوان کرد و گفت : اغلب شرکتهای مجموعه وزارت نیرو در استان ، از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار بوده و در جشنواره شهید رجایی نیز میان دستگاههای اجرایی استان ، حائز رتبه های برتر می باشند .

صباغ در این دیدار با اشاره به اقدامات فنی ؛ اقتصادی و فرهنگی انجام شده در سال گذشته در خصوص تامین انرژی الکتریکی و مصرف بهینه برق گفت: به لطف خداوند و همیاری مردم و توصیه های ائمه جمعه و جماعت در استان وهمچنین تلاش کارکنان صنعت برق توانستیم در اوج مصرف برق نیز انرژی الکتریکی مورد نیاز مردم را تامین نماییم و امیدواریم در سال جاری نیز این مهم محقق گردد.

درادامه مهندس موسوی زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص برگزاری بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع برق در پایان فروردین ماه جاری در سمنان و همچنین اقدامات و برنامه های این شرکت در راستای تحقق شعار سال مواردی را بیان داشت و دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان نیز با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در حوزه آب به تشریح اقدامات و برنامه های این شرکت در راستای تامین آب استان با استفاده از سرمایه گذاری خارجی پرداخت.

 کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب فاضلاب روستایی ضمن اشاره به اقدامات و برنامه های این شرکت در حوزه کاری خود افزود: امروز دیگر تامین آب برای روستاییان مسئله و مشکل ما نیست بلکه با توجه به اقدامات صورت گرفته هدف بهبود کیفیت آب روستاییان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها