خبرهای داغ:
امام جمعه خرمدشت:

حضور بدون محدودیت افراد برای کاندیداتوری وجهه خوبی ندارد

امام جمعه خرمدشت اذعان کرد: حضور گسترده افراد بدون در نظرگرفتن سطح سواد، سن، تخصص و تحصیلاتشان به هیچ وجه وجهه مناسبی را برای نظام به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۷۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمدشت، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون موج اخیر ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: آزاد بودن شرایط کاندیداتوری برای عموم مردم بدون در نظر گرفتن سطح سواد و شرایط آن‌ها یک مشکل قانونی بزرگ در کشور است.

وی مطرح شدن افراد در جامعه و فامیل را علت دیگر علاقه افراد برای حضورشان در وزارت کشور عنوان کرد و گفت: برخی افراد تنها به خاطر مطرح شدنشان در کشور و فامیل و یا مطرح نمودن خود برای حضور در فرصت‌های آتی کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوند و خود از رد صلاحیت‌شدنشان آگاهند.

امام جمعه خرمدشت تصریح کرد: حضور گسترده افراد بدون در نظرگرفتن سطح سواد، سن، تخصص و تحصیلاتشان به هیچ وجه وجهه مناسبی را برای نظام به همراه نخواهد داشت.

موسوی ادامه داد: حضور بلامانع برای همه افراد در وزارت کشور برای کاندیداتوری ریاست جمهوری امری نابخردانه است که سبب می‌شود در جهان مطرح شود که کشور ایران با آن همه ادعا، بی‌سوادترین افراد نیز برای انتخابات ریاست جمهوری ور وزارت کشور راه می‌دهد.

وی با اشاره به حضور گسترده افراد در وزارت کشور تصریح کرد: این حضور گسترده بیانگر شور انتخاباتی و مردم سالاری در کشور است ولی لازم است مسئولین تدابیر مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور بدون محدویت افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری هرگز قانون درستی نیست و باید شرایط ثبت نام از افراد برای ریاست جمهوری در اسرع وقت اصلاح شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها