خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

۱۲۰ مداح مهدیشهری در سامانه طوبی ثبت نام کردند

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر از ثبت نام ۱۲۲ مداح در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۹۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سامانه طوبی در مهدیشهر، بیان داشت: این سامانه برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مربوط به هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مداحان و شاعران آئینی طراحی شده و ثبت نام در آن، ثبت اطلاعات تشکل های مذهبی را تسریع کرده و ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها را دقیق‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دریافت کد ملی تبلیغ ویژگی بارز سامانه طوبی است، تصریح کرد: این سامانه تحت وب طراحی شده و برای تسهیل و تسریع در اخذ مجوز تشکل های دینی و رشد ثبت اطلاعات در این زمینه محسوب می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر، صدور مجوز فعالیت تشکل ها و مسئولان آن ها را از طریق ثبت اطلاعات در سامانه طوبی ممکن دانست و بیان داشت: به محض ثبت نام در سامانه و تایید اطلاعات صدور مجوز تحت وب انجام خواهد شد و با شناسایی تشکل توسط سازمان تبلیغات اسلامی، در فهرست استفاده از خدمات و حمایت های فرهنگی سازمان قرار خواهد گرفت و در غیر این‌صورت، قطعا هیئت‌های مذهبی مشمول حمایت های سازمان قرار نمی گیرد.

تقوی بیان داشت: تشکل‌های دینی و مذهبی باید برای ثبت‌نام با داشتن فایل اسکن شده تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تصویر یک قطعه عکس به نشانی http://tooba.tdm-ido.ir مراجعه و در اسرع وقت ثبت نام کنند.

وی تعداد مداحان شهرستان مهدیشهر را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: امید است دیگر مداحان این شهرستان در اسرع وقت با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت کد مداحی خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها