خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران خاری بر چشم دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: ارتشیان مقتدر و با بصیرت با بهره گیری از آموزه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی ایران باشد و از کیان و مرزهای میهن اسلامیبه خوبی دفاع می نماید.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و ارتش جمهوری اسلامی ایران را خاری بر چشم دشمنان دانست.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی به عنوان یکی از ارکان نظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیدکه تا حالا وظایف خود را که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام است را به خوبی ایفا نموده است .

این مسئول ضمن تاکید بر تاریخ انقلاب یاداور شد: این روز با پیام حضرت امام (ره)به نام ارتش نام گذاری شدکه به دلیل دخالتهای بی مورد نخست وزیر ومعاونین او در امور ارتش و جو سازی هایی که بر علیه ارتش صورت گرفته بود انجام شد ووظیفه مردم را نیز در قبال ارتش بیان نمودند.

صادقی تبیین کرد: ملت ایران از ارتش اسلامی استقبال می کنند، اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلامی  است و ملت شریف لازم است پشتیبانی خود را از آن همواره اعلام نمایند

همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص روز ارتش می فرمایند: 29 فروردین یعنی روز ارتش متعلق است به ایران به  انقلاب به مردم و در خدمت هدفهای مردم و هدف های انقلاب ایستاده است .

حجت الاسلام صادقی در خاتمه گفت: ارتشیان مقتدر و با بصیرت با بهره گیری از آموزه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی ایران باشد و از کیان و مرزهای میهن اسلامیبه خوبی دفاع می نماید.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها