خبرهای داغ:
مسوول معاونت آموزش عملیات سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز خبرداد:

برگزاری دوره آشنایی با سلاح برای دانش‌آموزان البرزی

مسوول معاونت آموزش عملیات سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز از برگزاری دوره آشنایی با سلاح برای دانش‌آموزان طی دوره عملی درس آمادگی دفاعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۰۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

سرهنگ مصطفی علینا مسوول معاونت آموزش عملیات سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: بیش از 1200 نفر از دانش آموزان شهرستان البرز در طرح آمادگی دفاعی جهت آموزش عملی در میدان تیر پادگان سید الشهدا شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی ظرف مدت یک هفته در پادگان سیدالشهداء  با همکاری اداره اموزش پرورش شهرستان البرز برگزار می گردد.

این مسئول بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در این دوره آموزشی و گذراندن آزمون های میدان تیر  نمره عملی درس آمادگی دفاعی خود را کسب می کنند.

علینا بیان کرد: این آموزش ها توسط مربیان مجرب بسیج و سپاه جهت مهارت تیراندازی به دانش آموزان  آموخته می شود، همچنین این دانش آموزان در این دوره با سلاح و کاربد آن به صورت عملی آشنا می شوند.

مسوول معاونت آموزش عملیات سپاه ناحیه امام رضا (ع)  در پایان گفت: هدف از این برنامه بالا بردن توان رزمی دفاعی و آموزش بکار گیری سلاح در بین  دانش آموزان است .

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها