خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد

بانوان جوان هدف دشمن در جنگ نرم

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: عمده جامعه هدف کارگروه بانوان و خانواده باید بانوان جوان باشد، قشری که دشمن آن را با جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی مورد هجوم قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۵۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدرضا سلامتی در اولین کارگروه بانوان و خانواده شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از این کارگروه که به خوبی از عهده این امور برآمده است، اظهار داشت: کارگروه امور بانوان یکی از کارگروه هایی است که به مسائل بانوان و خانواده ها در جامعه پرداخته و برنامه‌ریزی‌های بسیار منظمی برای کارهای خود دارد .

وی افزود : برای برنامه های پیش روی خود در هر زمینه ای که هست برنامه ریزی کنید وموضوعی که ضرورت ندارد را در برنامه های جدید خود وارد نکنید .

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت : عمده جامعه هدف این کارگروه باید بانوان جوان باشد، قشری که دشمن آن را با جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی مورد هجوم قرار داده است و در بعد اعتماد و اعتقاد و نظام و بعد شخصیتی جوانان بسیار کار می کند و ما باید با برنامه ریزی های مرتب اجازه ندهیم که جوانان به سمت وسوی آنها نروند .

وی افزود : استکبار جهانی تاثیرکمی روی جوانان دهه‌های 50 و 60 می تواند بگذارد چراکه آنها آزمون‌های بسیار سختی را گذرانده‌اند تا به این مرحله رسیده اند و برای راندن دشمن از کشور تلاش های بسیاری کرده اند آنها دنبال جوانان هستند قشری که آرمانگرا است .

سلامتی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب جوانان برای کسب وکار گفت : در این سالی که مزین شده به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال» است تمام توان ونیروی خود را برای تولید و همچنین اشتغال جوانان بگذارید وجوانان کوشا را شناسایی کنید وبا آنها هم افزایی داشته باشید .

وی گفت : بانوان شاغل در ادارات دولتی شهرستان از یک تا سه ساعت در طول ساعت کاری را به ورزش خود اختصاص دهند و در صورتی که با مدیران ادارات در این خصوص مشکل پیدا کردند به فرمانداری اطلاع رسانی کنند .

معاون فرماندار شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: مدیران منازل بانوان هستند که با برنامه ریزی یک خانواده را کنترل می کنند و باید یکسری کلاس های آموزشی به ویژه در بحث تفکیک زباله ببینند وسعی کنند این زباله های غیر بازیافتی را از زباله های بازیافتی تفکیک کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات