یادواره 17 شهید والامقام روستای قلعه‌نی شهرستان زاوه برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه زاوه، یادواره 17 شهید والامقام روستای قلعه‌نی شهرستان زاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۱۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم معنوی که با حضور مسئولین ارشد شهرستان زاوه برگزار شد، ستوان یکم پاسدار رستمی‌پور؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج بدر دولت آباد ضمن عرض خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان، اظهار داشت: ما در سراسر زندگی خود نباید از شجاعت ها و دلاوری ها و ایثار و ازخود گذشتگی های آنان در جهت تامین امنیت و عزت و افتخاری که امروز به آن متنعم هستیم غافل باشیم و تنها رمز حفظ این موفقیت ها در جامعه کنونی نیز اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه؛ حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

حجت الاسلام عابدی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه مشهد مقدس در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برگزار کنندگان این مراسم معنوی اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به فتاوای همه مراجع عظام تقلید در خصوص این فریضه مهم، افزود: نه تنها همه ما باید در انتخابات شرکت نماییم، بلکه باید قبل از حضور در پای صندوق های اخذ رای وضو گرفته و با خلوص نیت به فرد اصلح رای بدهیم.

مسئول سابق دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه مشهد مقدس در ادامه با تبیین شاخصه های مهم یک کاندیدای اصلح، افزود: ولایتمداری، شجاعت، پایبند بودن به اقتصاد مقاومتی، دست پاک بودن خود و عوامل و همچنین تدین، از جمله این شاخص هاست.

حجت الاسلام عابدی در پایان از همه اقشار مختلف مردم در خواست نمود که با حضور بصیر و پرشور خود در انتخابات بار دیگر خاری در چشمان دشمنان نظام و اسلام شوند.         

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها