خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

نقش مؤثر سپاه در مرزهای اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان حضور سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی با اشراف اطلاعاتی را عاملی مهم در راستای گسترش امنیت پایدار دانست و گفت: این نهاد در همه مرزهای اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی نقش مؤثر و بسزایی ایفا کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۶۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستور تشکیل این نهاد مقدس پس از شکل گیری انقلاب اسلامی و تهدیدات داخلی و خارجی علیه این انقلاب نوپا از سوی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) صادر شد، اظهار داشت: این نهاد انقلابی با همکاری عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه سپاه با داشتن آرمانی والا و مقدس حافظ و نگهبان نظام و انقلاب است، تصریح کرد: دامنه این آرمان تا زمان حكومت عدل جهانی امام مهدی (عج) نیز گسترده است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان افزود: آزادگی و سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت : این افراد با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران با بهره‌گیری از جنگ تحمیلی در مقابل تمام تهدیدات از اصول و ارزش‌های انقلاب حفاظت خواهد کرد، ابراز داشت: سپاه پاسداران با ایثار و از خود گذشتگی و نثار خون شهدای خود در طول هشت سال دفاع مقدس نشان داد که حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

وی به نقش‌آفرینی‌ها و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اشاره و عنوان کرد: سپاه با دفاع غیرمحافظه‌کارانه، حضور هوشمندانه و مبتنی بر منطق اسلام سیاهه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب و نظام را از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز به پشتوانه ملت ایران خنثی کرده است .

زنگنه حضور سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی با اشراف اطلاعاتی را عاملی مهم در راستای گسترش امنیت پایدار دانست و اضافه کرد: این نهاد در همه مرزهای اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی نقش مؤثر و بسزایی ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی با ایجاد بسیج مستضعفین در طول 38 سال پس از انقلاب توانسته بر همه تهدیدات فائق آید، یادآور شد: پس از جنگ تحمیلی در عمران و سازندگی کشور با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، خلاق و جوان در این عرصه نقش بسزایی ایفا کرده و در مناطق محروم در راستای محرومیت زدایی اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات