کارشناس سیاسی:

رئیس جمهور آینده باید به اراده و نیروی مردمی اعتماد داشته باشد

کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: یکی از ویژگی های رئیس جمهور اصلح این است که به اراده و نیروی مردم اعتماد داشته باشد، یار و حامی مستضعفان باشد و کسانی که در کاخ های آنچنانی زندگی می کنند، آیا درد مردم را می فهمند و می توانند؟
کد خبر: ۸۸۵۱۱۱۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سیدرضا موسوی  عصر امروز در جمع کارکنان پایور و نیروهای وظیفه سپاه ناحیه میثم مشهد اظهار داشت: انتخابات همچون شب قدر تعیین کننده سرنوشت ما می باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: امروز ما با آزمون سرنوشت‌سازی مواجه هستیم پس ارزش دارد به اندازه کافی برایش وقت بگذاریم.

این کارشناس سیاسی با اشاره به فرمایش رهبری در روز اول سال 96 افزود: « عده ای می‌خواهند مغلطه کنند که مشکل از نوع حکومت و سیستم حکومتی است »، اما ما نه در کشور نفت کم داریم، نه گاز و نه معادن دیگر...  چرا بعد از 38 سال هنوز مشکل است؟

وی افزود: تجربه اثبات کرده است که مشکل از حکومت نیست، همانطور که در دولت های گذشته رئیس جمهوری آمد، 4 سال به حرف رهبری گوش داد و موفق شد، پیشرفت کرد؛ اما در 4 سال دیگر به دلیل عدم توجه به توصیه های رهبری ناکارآمد بود. پس مشکل از اشخاص است، نه از حکومت.

موسوی ترور اشخاص و جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی(ص) را دو روش از روش های مقابله دشمن با قدرت و عظمت جمهوری اسلامی دانست و افزود: همان ویژگی هایی که در اول انقلاب باعث پیروزی جبهه اسلام در مقابل طاغوت شد، باعث عدم شکست ما در مقابل دشمن می‌شود و حفظ انقلاب منوط به داشتن آن روحیه انقلابی است.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه‌های انقلابی‌گری که حضرت آقا تبیین نمودند، افزود: مردم نباید ملاک های رهبری در انتخاب نامزد اصلح را فراموش کنند، رئیس جمهور آینده ما باید فردی باشد که به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند باشد؛ کسی که بتواند اسلام ناب محمدی(ص) را اثبات و با اسلام آمریکایی، اسلام سکولار و تحجر مقابله کند.

موسوی با اشاره به معیشت و مشکلات اقتصادی جامعه افزود:  یکی از ویژگی های رئیس جمهور اصلح این است که به اراده و نیروی مردم اعتماد داشته باشد، یار و حامی جدی محرومان و مستضعفان باشد و کسانی که در کاخ های آنچنانی زندگی می کنند، آیا درد مردم را می فهمند و می توانند؟

وی استقلال را امری ضروری در کشور دانست و افزود: کشور ما باید در همه زمینه ها استقلال داشته باشد، در جبهه سیاسی نباید فریب دشمن را بخوریم باید در جبهه فرهنگی سبک زندگی اسلامی را پیاده کنیم و در موضوع مهم اقتصاد هم باید به طور جدی در پیاده شدن اقتصاد مقاومتی فعال باشیم.

کارشناس سیاسی سپاه امام رضا (ع) در پایان تصریح کرد: کسی که به اراده و نیروی مردم اعتماد داشته باشد و با اتکا به قدرت الهی در جبهه مقابل دشمن و قدرت های مستکبر بایستد می تواند گزینه ای خوب برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار