اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» در روز 4 اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۷۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین حسامی با اعلام این خبر افزود: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در کتاب فلسطین، فرموده‌اند: «ملت‌های مسلمان به عنوان یک فریضه دینی مکلفند از قیام مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. دولت بی اصل و نسب اسرائیل؛ آنهایی که به سرزمین‌های اشغالی رفتند، خبیث‌ها، شریرها، طمّاع‌ها، دزدها و آدمکش‌ها بودند که از همه جای دنیا جمع شدند. این شد یک ملّت؟! ملت و دولتی که اینطور به وجود آمده است و اسم خودش را اسرائیل گذاشته، غیر از راهِ ترور، راهی ندارد؛ حرف حسابی ندارد. آن وقت، چنین موجوداتی با این دنائت و پستی و پلیدی، میخواهند دولت و ملتِ نورانی و سربلند و عزیزی مثل ایران را در افکارِ عمومیِ جهان متّهم کنند. خودِ آنها از همه متّهم‌تر، مجرمتر و روسیاه ترند.»
 
وی افزود: با توجه به اهمیت این کتاب، در 20 فروردین‌ماه سال جاری مصادف با روز ملی فناوری هسته‌ای، مسابقه کتابخوانی با عنوان «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) » در بین همکاران شهرداری مشهد برگزار شد.
 
حسامی با اشاره به اینکه اختتامیه این مسابقه با همکاری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مسابقه از 853 نفر همکار بازدید کننده از سایت، 85 نفر برگزیده و 5 نفر نمره کامل را کسب نمودند لوح تقدیر و جوائزی دریافت خواهند نمود.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین با انجام قرعه‌کشی بین افراد مذکور، از شرکت کنندگانی که بیشترین پاسخ‌های صحیح را داشتند به 9 نفر از این عزیزان نیز جوایزی اهدا می‌گردد، یعنی در مجموع 14 نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه لوح تقدیر و جوایزی دریافت می‌کنند.
 
شایان ذکر است، مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» در روز 4 اردیبهشت‌ماه سال جاری، بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه شهرداری مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها