خبرهای داغ:
مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود:

هدف از برگزاری اجلاسیه شهدا فرهنگ سازی است

اکبریان مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود گفت: فرهنگ سازی رسالت همه انبیاست و هر تلاشی که در راستای فرهنگ سازی انجام شود باز هم کافی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

عباس اکبریان مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای سال 94 گفت: فرهنگ سازی رسالت همه انبیاست و هر تلاشی که در راستای فرهنگ سازی انجام شود باز هم کافی نیست.

وی اظهار کرد: اجلاسیه ها و یادواره های شهدا از جمله برنامه هایی است که در راستای فرهنگ سازی مردم بویژه ارتقای فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود افزود: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدا در سال 94 کمیته مردمی نیز شکل گرفت و فعالیت های این کمیته در طول این مدت حول سه محور جمع آوری کمک های مردمی، برگزاری ستاد یادواره های شهدا و برپایی موکب های اربعین و شهادت امام رضا علیه السلام انجام گرفت.

اکبریان به ایجاد غرفه ثبت نام زائران اربعین در نمایشگاه اجلاسیه شهدای سال 94 اشاره و بیان کرد: ایجاد این غرفه و ثبت نام از زائران اربعین برکات فراوانی به همراه داشت و تعداد زیادی از زائران شاهرودی که در پیاده روی اربعین همان سال حضور پیدا کردند افرادی بودند که در اجلاسیه شهدای سال 94 ثبت نام کرده بودند.

وی عنوان کرد: جلسات روایت گویی و نقل خاطرات شهدا نیز از همان اجلاسیه شهدای سال 94 در کانون جوانان بسیج، مساجد، پارک ها، منازل شهدا و ... آغاز گشت و تا کنون نیز ادامه دارد.

مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در خصوص فعالیت های انجام گرفته این کمیته در دوسالانه اجلاسیه شهدا افزود: برگزاری نمایشگاه های ستاد برجسته یادواره شهدا همراه با نمایش گذاشتن آثار مربوط به شهدای محله، دست نوشته ها و ... بخشی از اقدامات انجام گرفته توسط کمیته مردمی است.

اکبریان در ادامه صحبت های خود بیان کرد: برپایی غرفه های مربوط به روایت گویی هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان، برپایی غرفه هایی برای به نمایش گذاردن خدماتی که در جبهه ها انجام شده است و برپایی ایستگاه های صلواتی به سبک موکب های اربعین و پذیرایی و استقبال از بازدیدکنندگان به همان شیوه از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط کمیته مردمی در اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود می باشد.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای برگزاری دوسالانه اجلاسیه شهدا یادآور شد: برای جمع آوری کمک های مردمی هماهنگی های لازم با ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد، پایگاه های بسیج، کسبه، اصناف و بازاریان انجام شده و استقبال خوبی نیز شده است.

مسئول کمیته مردمی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود اعلام کرد: شماره حساب 2915154924 بانک تجارت برای واریز کمک های مردمی اعلام گردیده و همچنین کمک های نقدی، نذورات، اقلام پذیرایی از بازدید کنندگان و ... نیز در همان زمان برگزاری برنامه در غرفه پیش بینی شده پذیرفته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها