خبرهای داغ:

آئین نکوداشت شیخ محمود استعلامی در مهدیشهر برگزار شد

آئین نکوداشت و بزرگداشت عالم وارسته مرحوم شیخ محمود استعلامی، با حضور شخصیت های برجسته کشوری در مسجد شیخ محمود مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، آئین نکوداشت و بزرگداشت عالم وارسته مرحوم شیخ محمود استعلامی، با حضور شخصیت های برجسته کشوری در مسجد شیخ محمود مهدیشهر برگزار شد.

در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، رئیس دانشگاه معارف قرآن ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد روحانی مدیر موسس تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ نگار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ احمد عابدی اظهار کرد: شیخ محمود استعلامی عالمی پر مطالعه بود و با مطالعه سخن می گفت و قلم می زد.

وی خاطرنشان کرد: در آثار و کتب شیخ محمود استعلامی درس اخلاق و معنویت و ارتباط با عالم ملکوت به روشنی به چشم می خورد که می توان از آثار این عالم وارسته فهمید که با مطالعه کامل قلم به دست می گرفته و به جوانب موضوع کاملا اگاهی کامل داشته است.

وی افزود:این عالم فرهیخته خود را مبرا از خطا نمی دانست وهمین امر وتواضع وفروتنی که داشت عاقبت خیری وی را تضمین کرد.

رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن اضافه کرد:شیخ محمود استعلامی شاگرد علمای بزرگ وبرجسته ای چون آیت الله خوانساری که آیتی از تقوا وبزرگی واخلاص بودندواز فیوضات این علمای عظام بهره گرفته بوذد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها