خبرهای داغ:
امام جمعه الوند :

پاسداران نمونه های بارز افراد انقلابی در کشور هستند

امام جمعه الوند در دیدار با اعضای سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: پاسدار و پاسداری از نمونه های بارز یک فرد انقلابی در کشور است آن طور که کشور های بیگانه و دشمنان همه چشم طمعشان وبه دنبال سپاه و پاسداران است .
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به  گزارش خبرگزاری بسیجدر قزوین،  به مناسبت فرا رسیدن  اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع)، امام جمعه، دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی دادگستری  دادستان ریاست  آموزش پرورش و جمعی از مسوولان شهرستان البرز با پرسنل سپاه امام رضا (ع) دیدار کردند .

در این دیدار دکتر طهماسبی امام جمعه شهر الوند در خصوص جایگاه والای پاسداری و ارزش آن در کشور و البته در جهان اسلام اظهار کرد:  پاسدار و پاسداری از نمونه های بارز یک فرد انقلابی در کشور است آن طور که کشور های بیگانه و دشمنان همه چشم طمعشان وبه دنبال سپا ه و پاسداران است .

وی در ادامه گفت : یکی  از شاخصه های اصلی پاسداران ولایی بودن و در خط رهبری و در مسیر رهبر ی حرکت کردن است و علت اصلی دشمنی دشمنان همین ولایی و در خط رهبری بودن پاسداران است  .

امام جمعه شهرالوند در پایان ابراز کرد: ما امروز تمام امنیت این کشور را مدیون نیروی مسلح هستیم مدیون افرادی که همچون سرور سالار شهیدان خود در وفا داری به این انقلاب از تمام هستی خود می گذرند و با تمام مشکلات به پاس پاسداری از ارزش های این انقلاب در صحنه های جنگ سخت نرم که شاهد آن هستیم مثل مدافعان حرم  حاضر می شوند  و تا آخرین قطره خون خود مانند عباس کربلا تنها علمدار حادثه عاشورا از این مرزبوم دفاع می کنند .

3001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها