خبرهای داغ:

درخشش ووشوکار شاهرودی در مسابقات بین المللی ارمنستان

ووشو کار شرکت نفت منطقه شمال‌شرق شاهرود با کسب نشان نقره در مسابقات بین المللی کشور ارمنستان، افتخار دیگری برای میهن عزیزمان در این رشته ورزشی بدست آورد.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ ووشو کار منطقه شمال‌شرق با کسب نشان نقره در مسابقات بین المللی کشور ارمنستان، افتخار دیگری برای میهن عزیزمان در این رشته ورزشی بدست آورد.

امین حسن‌خانی همکار روابط عمومی این منطقه، در وزن 56 کیلوگرم بزرگسالان و در بخش ساندا (مبارزه) در مسابقات بین المللی ارمنستان شرکت نموده بود که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

در این رقابت‌ها که در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار گردید؛ تیم ایران با مربیگری حسین تقی‌پور پس از تیم الف کشور میزبان بر سکوی دوم تیمی ایستاد.

حدود 200ورزشکار از کشورهای لبنان، قزاقزستان، گرجستان، هند و دو تیم از ارمنستان در کنار تیم 12نفره ووشوکاران ایرانی در دو بخش تالو (حرکات نمایشی) و ساندا (مبارزه) در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است: حسن‌خانی از سال 82 بصورت حرفه‌ای در ورزش ووشو فعالیت داشته که تاکنون هر ساله عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی شهرستان شاهرود و استان سمنان را کسب نموده و دارای 10 مدال رنگارنگ ملی در سبک‌های مختلف این ورزش رزمی می‌باشد.

وی در سال 92 نیز موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی کشور آذربایجان شده بود.

سایر نتایج ووشوکاران ایرانی در این مسابقات به شرح ذیل می‌باشد.

در بخش ساندا، احمد واحدي و مرتضي اصغري در ديدار پاياني با غلبه بر حريفان خود به مدال طلا دست يافتند و امين حسن خاني و سجاد تقي پور به مدال نقره رسيدند.

در بخش تالو و رده سني نوجوانان، «يوسف عسکري» در فرم هاي نن دائو، نن گوئن و نان چوان به سه، مدال نقره رسيد.

در رده سني جوانان، «عليرضا الماسي» در فرم نن دائو به مدال طلا و در نان چوان به مدال نقره دست يافت.

در رده سني بزرگسالان، «علي ولي نياز» در فرم تاي چي چوان مدال نقره کسب کرد و «محمد ميرخاني» در فرم هاي نان چوان و نن دائو به مدال طلا رسيد.

همچنين، «حسين تقي پور» در فرم نن دائو مدال طلا و در فرم هاي نان چوان و نن گوئن دو مدال برنز را از آن خود کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها