مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مقداد مشهد:

شهيد مطهري نماد انديشه شيعه و اسلام ناب است

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد مشهد گفت: شهيد مطهري نماد تفكر و انديشه شيعه و اسلام ناب است كه در راستاي مسائل فرهنگي بايد الگو قرار گيرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۵۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام ميرزايي در مراسم افتتاحيه هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج که در نمازخانه پادگان شهداي بسيج برگزار شد،  به تبيين شخصيت والاي علامه شهيد مرتضي مطهري پرداخت.
 
وي گفت: حضرت امام (ره) بسيار زيبا شهيد مطهري را توصيف كردند و فرمودند «شهید مطهری خدمتي كه به نسل جوان و ديگران كرده است، كمتر كسي انجام داده و آثاري كه از او هست، بدون استثنا همه آثارش خوب است».
 
حجت الاسلام ميرزايي خاطرنشان کرد: شهيد مطهري در همه حال به تكليف و وظيفه اش عمل مي كرد و در اين راه براي خودش شاني قائل نبود، لذا كتاب داستان راستان را با همه اعتراضاتي كه به ايشان مي شد تالیف کرد و در هر جا كه احساس خطر مي كرد، پيش قدم مي شد.
 
وي اذعان داشت: تنوع آثار ايشان با توجه به نياز جامعه، از عرفان حافظ گرفته تا خدمات متقابل اسلام و ايران و تاكيد ايشان به نهج البلاغه و تذكر به معارف آن است و مي توان گفت پاسخ بسياري از سوالات و نيازهاي امروز جامعه در اثار ايشان موجود است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها