موسی زاهدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: جانبازان حافظان ارزش هاي انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۸۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانبازگفت: جانبازان الگوي وفاداري، جوانمردي، ايستادگي، از خود گذشتگي و مجاهدت به شمار مي آیید و همواره در تمامي عرصه ها از جمله در دفاع از دين، ولايت، حفظ ارزش هاي انقلاب پيشقدم بوده و هستند و امروز كشور مديون جانفشاني شهيدان و ايثارگري شهدا و جانبازان است.

وی جانبازان را آموزگاران انسانیت، شرافت و مردانگی برشمرد و گفت: صبر و استقامت خانواده جانبازان که شکوه مردان خود را به تصویر می‌کشند، ستودنی است.

سرهنگ سهرابی جانبازان را پرچمداران واقعي نظام و حافظان انقلاب اسلامی بر شمرد و اظهار داشت: جانبازان هم در زمان جنگ و هم بعد از جنگ همواره رهرو راه شهیدان، ولایت و حامیان نظام و انقلاب بوده و هستند و این مهم را در تمامی عرصه ها به اثبات رسانیده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب بیان داشت: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ و وفاداری به ارزش های انقلاب و راه نورانی امام راحل هستند که در صیانت از کشور و حیثیت ملت با ارزش ترین اعضای بدن خود را برای احیاء دین و حفظ ارزش های انقلابی اسلامی هدیه کرده اند.

وی اضافه کرد: جانبازان عزیز ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند و مسوولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده تمام تلاش خویش را به کارگیرند.

سهرابی اذعان داشت: پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) جانبازان هستند که در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تاکید کرد: عزت، امنیت واقتدار امروز کشور ایران اسلامی مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و جانبازان و جانفشانی و بردباری جانبازان معزز این مرزوبوم است.

 انتهای پیام/ز

ارسال نظرات