خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

معلمان شهید، راه را پیش روی ایثار گذاشتند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: رزمندگان معلم با حضور در جبهه ها و شهادت خود راه را پیش روی ایثار گذاشتند تا فصل الخطاب این واژه ی ارزشمند باشند.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۲۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، خطاب به معلمان مدارس شاهد و ایثارگر استان اظهار کرد: معلمان نقشی اساسی در دوران دفاع مقدس داشتند و با عمل خود دانش آموزان را به کسب مفاهیم ارزشی و انقلابی رهنمون ساختند.
حقایق پور با اشاره به شهادت دهها معلم در سطح استان قزوین، بیان کرد: یکی از افتخارات بزرگ استان ما داشتن شهیدی همچون محمد علی رجایی است که به عنوان معلم و رییس جمهور انقلابی نقش عمده ای در پیشبرد اهداف انقلاب  در طول دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
وی تبیین کرد: معلم شهید رجایی و شهید اهل علم و قلم، دکتر مرتضی مطهری از شهدایی هستند که سیره و روش زندگی آنان بایستی الگوی نسل امروز جامعه قرار گیرد.
حقایق پور ضمن گرامی داشت دوازدهم اردیبهشت روز معلم، از معلمان بویژه تلاشگران فرهنگی در مدارس شاهد و ایثارگر استان خواست تا با بهره گیری از سیره ی شهدا، بویژه شهدای معلم، راه و روش زندگانی آنان را به دانش آموزان منتقل نمایند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها