خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین:

خود را موظف به تجلیل از مقام معلم می‌دانیم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین خبرداد: با توجه به اهمیت جایگاه معلم در جامعه با برگزاری برنامه های متعدد خود را موظف به تجلیل از آنان می دانیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۷۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

محمداسماعیل طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص شخصیت شهید  مطهری و اهمیت بزرگداشت ایشان  اظهار کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)در باب شهید مطهری ایشان فرمودند که مطهری حاصل عمر من بود پی می بریم که ایشان دارای چه جایگاهی بوده اند.

وی ادامه داد: در واقع استاد مطهری بود که به نوعی فونداسیون اعتقادی جامعه در تمامی ابعاد و عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی را پی ریزی کرده است.

طاهرخانی اعلام کرد: از این رو سازمان بسیج فرهنگیان برای برزگداشت ایشان و همچنین به مناسبت گرامیداشت مقام والای معلم برنامه هایی را ترتیب داده است .

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در ادامه در رابطه با برنامه های این سازمان گفت: برنامه هایی چون زنگ سپاس معلم که با همکاری بسیج فرهنگی آماده برای اجرا است و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بصورت رایگان برای تمامی معلمین استان در درمانگاه پاکروان و امام خمینی سپاه تحت اجرا است.

وی از دیگر برنامه های قابل اجرا این سازمان گفت: برای شور و نشاط معلمین برنامه مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی، والیبال، پینگ پونگ و دارت ترتیب داده اند که این مسابقات برای بانوان و آقایان انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین مطرح کرد: در بحث اجرای طرح دوستی که بصورت هماهنگ شده در سطح استان با اهدای گل و شیرینی برای تبریک به معلمین از دیگر برنامه های در دست است و همچنین اهدای خون نیز با هماهنگی سازمان انتقال خون اجرا می‌شود.

طاهرخانی پایان گفتگو یادآور شد: برنامه هایی چون میثاق با شهدا و دیدار با خانواده هایشان و جانبازان بالای 70 درصد را داریم و برگزاری یادواره شهدای معلم در بوئیین زهرا و آبیک از دیگر اقدامات در این ایام است.

وی ابراز کرد: در کنار این همایش ها، با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، نشست‌های بصیرتی در باب انتخاب اصلح در زمینه انتخابات برگزار می‌کنیم.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها