موسی زاهدی
مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:
مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع)، گفت: تفکر انقلابی ایران را به قدرت ششم موشکی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، عبدالله صادقی مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و هادیان سیاسی بسیج شهرستان میناب در سپاه میناب گفت: تفکر انقلابی ایران را به قدرت ششم موشکی تبدیل کرده است.

 مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری پیرامون شرایط کاندیدای اصلح افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که مطیع رهبر،حامی محرومان وبه فکر آبادانی کشور باشدو دغدغه اش برطرف کردن مشکلات مردم باشد و در رسیدگی به ضعفا و قشر محروم جامعه زره ای کوتاهی نکند.

صادقی با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود:سرمایه ها و پتانسیل های عظیمی در کشور ما وجود دارد که در صورت استفاده صحیح از این ظرفیت ها و خودباوری با نگاه به درون می توان ریشه فقر و بیکاری را از جامعه برطرف کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری بارها این موضوع را تذکر داده اند این امر شدنی است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باید در جهان قاطعانه حفظ شود تصریح کرد: اگر امروز هیچ ابر قدرتی در جهان حتی فکر تعرض به کشور ما را نمی توانند در سر داشته باشند به واسطه اقتدار نظام و ساطع شدن تفکر انقلابی در جهان و پایبند بودن مردم به انقلاب است به طوری که این تفکر انقلابی، ایران را به قدرت ششم موشکی تبدیل کرده است.

 سرهنگ صادقی ابراز داشت: آنهایی که فکر می کنند با برجام می شود سایه جنگ از کشور کوتاه کرد سخت در اشتباهند و فرماموش کرده اند که ملت ایران در تمامی شرایط سخت تمامی هجمه های دشمن را بر علیه نظام اسلامی خنثی کرده اند.

به گفته این فعال سیاسی ،ایستادگی و مقاومت و نترسیدن از دشمن باید یکی از بارزترین خصوصیات کاندیدای ریاست جمهوری باشد چون فقط با اتکاء به درون و استفاده از ظرفیت های داخل می توان قله های پیشرفت را طی کرد.

وی مدیرت انقلابی را یکی دیگر از معیار های انتخاب اصلح مردم برای انتخاب رئیس جمهوری عنوان کرد و گفت: هر جا مدیریت انقلابی داشتیم پیروز شدیم و هر جا مدیریت انقلابی نبود حرکتی معکوس داشتیم.

به گفته سرهنگ صادقی پایبند بودن مردم به انقلاب اسلامی باعث خنثی سازی اکثر تهدیدها شده و حضور حداکثری مردم در انتخابات تامین کننده امنیت کشور است.  

در پایان از 20 نفر از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان میناب تجلیل شد.

انتهای پیام/ز           

ارسال نظرات