خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:

مسلمانان2قبله دارند، یکی برای نماز و دیگری راه مقاومت حسین(ع)

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کارشنای مسائل سیاسی در نشست بصیرتی که در سپاه ناحیه تاکستان ابراز کرد: مسلمانان 2 قبله دارند یکی برای نماز و دیگری راه مقاومت حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۰۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزار ش خبر گزاری بسیج در قزوین، دکتر منطقی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دزر سپاه و بسیج با حضور در جمع پاسداران سپاه امام علی(ع) تاکستان در حسینیه آیت الله شالی ضمن تبریک ولادت ها و هفته عقیدتی سیاسی بیان کرد: برای هر مسلمانان با عزت و با شرف  2 قبله وجود دارد، یکی برای نماز کعبه معظمه و دیگری قبله سازش ناپذیری و مقاومت که از حسین بن علی(ع) آموخته است.

وی ابراز کرد: پیامبر از خداوند می پرسد از همه بیشتر چه کسی را دوست داری؟ خداوند می فرماید اسمش را در عرش نوشته ام ((مصباح الهدی و سفینه نجاه)) و هنگامی که می پرسد از جه کسی بی زار است، خداوند می فرماید اگرهمه گناهکاران عالم را ببخشم قاتل حسین بن علی را نمی بخشم.

این کارشناس در خصوص اهمیت زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: در حدیثی از امام صادق (ع) نقل است که:هر کس بتواند به زیارت امام حسین(ع) برود و نرود عاق پیامبر(ص) می شود.

وی در ادامه از شهید مطهری و نقل قول مقام معظم رهبری افزود: اگر من مسئول حوزه علمیه قم بودم همه طلبه ها باید یک دوره کامل کتاب های شهید مطهری را بخوانند.

وی با اشاره به انتخابات بیان کرد: شعار دولت یازدهم مذاکره بود و رهبری هم گفتند که اشکال ندارد و مذاکره کنید ولی باید با نرمش قهرمانانه باشد و ذلیلانه نباشد و مراقب باشید که امریکا دولت کم خرد و دروغ گویی است.

منطق ابراز کرد: در زمینه برجام ما بر سر 2 راهی بودیم که اگر نمی پذیرفتیم روحانی و دولتش می گفتند که نگذاشتند و ما می توانستیم با برجام همه مشکلات را بر طرف کنیم و اگر می پذیرفتیم که اینجنین شده و چون همه سرمایه گزاری های دولت روحانی برای برجام بود و به کدخدا اعتماد کرد،  وضع کشور بدتر شد و کارخانه ها و هسته ای تعطیل شدند.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها