خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و معلم

دیدار مسئولین سپاه شاهرود با ائمه جمعه شهرهای رودیان و بسطام

در بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و شهادت شهید مطهری، مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و کانون بسیج فرهنگیان این شهر با ائمه جمعه شهرهاری رودیان و بسطام دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۶۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان با حضور در دفاتر ائمه جمعه شهرهای رودیان و بسطام با امامان جمعه این شهرها دیدار کردند.

در این دیدارها حجت الاسلام علی شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و معلم و یاد و خاطره شهید مطهری گزارشی از فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ابعاد مختلف عقیدتی و سیاسی و معرفتی و بصیرتی ارائه نمود.

حجج السلام معصومی و رضوی نسب ائمه جمعه شهرهای رودیان و بسطام نیز در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و معلم را به همه رهپویان مسیر تعالی و رشد جامعه و اعیاد شعبانیه بر بصیرت افزایی در جامعه در ابعاد اعتقادی و بصیرتی تاکید کردند و راهکار دشمن در عصر حاضر را جنگ نرم و تهی کردن جامعه از اعتقادات و فرهنگ ناب اسلام بیان و بر ترویج فرهنگ اسلام ناب در جامعه با اجرای برنامه های هدفمند و جامع تاکید کردند.

در این دیدارها مسئولین بسیج فرهنگیان و معاونت های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز گزارشاتی از حوزه فعالیت خود ارائه نمودند.

لازم به ذکراست از 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم،هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم و بسیج فرهنگیان با برنامه های متنوع آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها