خبرهای داغ:
خانواده معظم شهدا و جمعی از مدافعین حرم اهل بیت (ع) شهرشاهد نمونه کشور در واکنش به توهین غلامحسین کرباسچی به مدافعان حرم اهل بیت علیه السلام، واکنش نشان داده و خواستار برخورد قاطع مسئولان با این شخص شدند .
کد خبر: ۸۸۵۵۲۶۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه: اظهارات توهین امیز نسبت به شهدا و مدافعان حرم بی پاسخ نخواهد ماند.
توهین ها این بار در اصفهان، شهر ایثار و شهادت به وقوع پیوست و مجاهدت و ایثار مدافعان حرم را زیر سوال برد.
این در حالی است که رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران و اعلام جرم از وی در این خصوص حکایت دارد.
خانواده معظم شهدا و جمعی از مدافعین حرم اهل بیت (ع) شهرشاهد نمونه کشور در واکنش به توهین غلامحسین کرباسچی به مدافعان حرم اهل بیت علیه السلام، واکنش نشان داده و خواستار برخورد قاطع  مسئولان با این شخص شدند .
متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسم رب الشهدا

متاسفانه چند روز گذشته در یکی از جلسات به اصطلاح انتخاباتی در استان اصفهان که با حضور یکی از مجرمان اقتصادی برگزار شد، به شهدای مدافع حرم اهانت شد و از خودگذشتگی آنان در دفاع از کشور و اعتقادات دینی و مذهبی زیر سوال رفت.

شهدای مدافع حرم که با بصیرت، هوشیاری و تبعیت از ولایت در مسیر شهدا در این راه قدم نهادند و سایه جنگ را از کشور رفع کردند، روا نیست توسط برخی از افراد معلوم الحال مورد هجمه قرار گیرند.

مگر نه این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند : حقیقتاً شهدای مدافع حرم، حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.

شهدای مدافع حرم برای دفاع از جان مسلمین و به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) با جبهه تکفیری مبارزه می کنند و سربازان حقیقی اسلام هستند.
یقینابرخی از افراد باید برای جفایی که در حق انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی مرتکب شده اند پاسخگو باشند و هیچگونه حقی برای اهانت به این عزیزان را ندارند.

در پایان ما خانواده شهدای مدافع حرم شهر شاهد نمونه کشور و جمعی از مدافعان حرم این اقدام را محکوم نموده و خواستار برخورد قاطع با این شخص هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار