خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج):

هر وقت انقلابی عمل نکردیم سیلی خوردیم

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه هر وقت انقلابی عمل نکردیم سیلی خوردیم، تصریح کرد: دولتی را انتخاب کنید که وابستگی به قدرت های خارجی نداتشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: مردم کویر واقعا قوی و مقاوم هستند لذا دولت مردان مقاومت را از آنها یاد بگیرند.

حجت الاسلام محسن مظاهری در نشست روشنگری در سالن شهید مفتح اردستان گفت: کسانی که می خواهند برای برقراری دفاع از کشور کار کنند حتما مقاومت مردم کویر را ببینند.

وی افزود: برای رسیدن به دولت اسلامی  مولفه هایی همچون انقلاب اسلامی، رهبری و شریعت لازم است که مولفه های ذکر شده وجود دارد اما دولت اسلامی شکل نگرفته است.

مظاهری با بیان اینکه هر وقت انقلابی عمل نکردیم سیلی خوردیم، تصریح کرد: دولتی را انتخاب کنید که وابستگی به قدرت های خارجی نداشته باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه دولتهایی که تا کنون داشته ایم اسلامی نبوده، تصریح کرد: دولتی را برگزینید که از طبقه خاص مردم بوده و بتواند مشکل مردم را برطرف کند.

وی تصریح کرد: دولتی را انتخاب کنید که طبق سخنان مقام معظم رهبری بتواند کشور را به استقلال برساند و نگاهش به درون کشور و به مردم باشد.

مظاهری با بیان اینکه کسی می تواند دولت اسلامی تشکیل دهد که اعتقاد به مبانی اسلامی دارد، تصریح کرد: دولتی می تواند این مبانی را داشته باشد که انقلاب را به انقلاب حضرت حجت متصل کند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه بعضی ها از نفس افتاده و خسته شده اند، تصریح کرد: وقتی نمی توانند کار را به جلو ببرند باید زمینه را برای افراد دیگر مهیا کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با استکبار در عالم نباید متوقف شود، تصریح کرد: کسانی که در اول انقلاب خیلی تندرو بودند در حال حاضر مخالف آن تندروی خود هستند.

مظاهری با بیان اینکه کشور ایران می تواند موفق بوده و قدرت اول منطقه شود، تصریح کرد: بعضی ها که آرمان گرا نیستند می گویند نمی شود یا نمی گذارند که چنین اتفاقی بیفتد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: روحیه انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری یعنی اینکه مسئولی را انتخاب کنید تا شجاعت داشته باشد و ابرقدرتها نتوانند در برابر آن خواسته های خود را محقق کنند.

وی خاطر نشان کرد: شیطان با ما دشمن است هر چند ظاهری آراسته دارد ولی بعضی ها این دشمنی را انکار کرده و برای آن آغوش باز می کنند.

مظاهری تصریح کرد: مشارکت مردم در صحنه های انتخابات کشور را تقویت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار