خبرهای داغ:
با مشارکت گردان ۱۱۲ امام حسین (علیه السلام) برگزار شد:
به مناسبت روز حماسه وایثار شهرستان شهرضا در ۱۷ اسفند ماه و چهلمین سالگرد شهادت سردار خیبر حاج محمدابراهیم همت مراسمی با سخنرانی سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه با حضور رزمندگان وبسیجیان ناحیه مقاومت، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و مردم شهیدپرور شهرستان شهرضا در سالن مدیریت بحران شهرداری شهرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۳۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

‌به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) ، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۲ امام حسین علیه السلام با همکاری رزمندگان ناحیه مقاومت گرامیداشت روز حماسه وایثار شهرستان شهرضا ۱۷ اسفندماه و چهلمین سالگرد سردار عملیات خیبر حاج محمدابراهیم همت را برگزار نمودند.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین علیه السلام در رابطه با این خبرگفت: مهمان ویژه و سخنران برنامه سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و سردار محمد هاشمی پور فرمانده محترم لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام) از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

این فرمانده گردان افزود: برنامه با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ امام حسین علیه السلام، رزمندگان وبسیجیان ناحیه مقاومت،نیروهای نظامی وانتظامی،مسئولین ادارات و مردم شهیدپرور شهرستان شهرضا در سالن مدیریت بحران شهرداری شهرضا برگزار شد.

فرمانده گردان در ادامه افزود: برنامه با قرائت قرآن واجرای سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد و در ادامه گروه سرود شهید مدافع حرم محمد مرادی از گروه۲۲ توپخانه ارتش به اجرای برنامه پرداختند، سپس در ادامه فرماندار شهرستان دکتر جعفری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، عرض خیرمقدم خدمت سردار فدوی وهیئت همراه نمودند.

 فرمانده گردان خاطرنشان کردند: سردار فدوی به عنوان سخنران اصلی این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت، ایشان از حرکت مردی خدایی مثل امام خمینی رحمت الله گفتند که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و با وجود گذشت۴۵ سال از پیروزی انقلاب و این هجمه از دشمنی ها علیه انقلاب و کشورمان هنوز پابرجا و با قدرت مسیر خود را ادامه میدهد.

سردار در ادامه افزودند: انقلاب ما به سایر کشورهای اسلامی ومنطقه هم صادر شده برای مثال انصارالله یمن که امروزه به قدرتی دست یافته که در مقابل ابرقدرت های ظالم جهان ایستادگی میکند.

ایشان افزودند که رژیم غاصب صهیونیستی در این چند ماه جنگ علیه مردم غزه نه تنها هیمنه پوشالین خود را از دست داده بلکه پیروزی جز کشتار هزاران زن و کودک نداشته است.

سردار فدوی در پایان افزودند:اصلی ترین نیاز مردم رفع مشکلات معیشتی واقتصادی است که به امید خدا با تمام قدرت برای حل این مشکلات قدم برمیداریم.

 فرمانده گردان در پایان خاطرنشان کردند: در آخر برنامه از فرزند بزرگوار شهید همت تقدیر وتجلیل توسط سردار فدوی،هیئت همراه ومسئولین شهرستان به عمل آمد.

ارسال نظرات