خبرهای داغ:

حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای شهر ونک سمیرم

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار فدوی : بالاترین مقامی که خداوند به شهدا داده است مقام شفاعت است که شهدا می‌توانند دست ما را بگیرند چرا که این اجازه از طرف خداوند به آن‌ها داده شده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۳۷
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج سمیرم، سردار علی فدوی  در حاشیه برگزاری یادواره سرداران و یکصد شهید شهر ونک شهرستان سمیرم ذیل کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: همه مردم از برکت شهدا برخوردار هستیم و در جای جای کشور در طول سال مراسمی از این قبیل دائم برقرار است. 

وی افزود: ما برای شهدا به ظاهر مراسم برگزار می‌کنیم اما شهدا هستند که به داد ما می‌رسند و از وجودشان برکت گرفته‌ایم و بهرمند شده‌ایم. 

سردار فدوی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر می‌گوید باید شور انتخابات و مشارکت زیاد باشد ۸۵ درصد در سمیرم مشارکت می‌کنند و این افتخار بزرگی برای شما است. 

وی افزود: سال ۱۴۰۲ بعد از ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست‌ها توسط شیطان بزرگ در فلسطین بیش از ۹۲ درصد کشورها علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و جنایات، اشغال‌گری، خباثت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها را تأیید و فریاد زدند و علیه آن تظاهرات کردند و این شکست راهبردی بزرگی است و غزه‌ای که خراب شد بهتر ساخته خواهد شد. 

جانشین فرماندهی کل سپاه عنوان کرد: شهید زنده است و اثر وجودی دارد که باید آن را قدر دانست و در این راه حرکت کرد و خدا را شکر که این منطقه و کل استان اصفهان در جبهه حق علیه باطل بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نموده است و خیر و برکات آن برقرار است و ونک که قسمت کوچکی از شهر سمیرم است که بیش از یکصد شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات