خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نقش بسیج در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی، گفت: بسیج مهمترین رکن پیشرفت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز (دوشنبه) در بازدید از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: رمز ماندگاری در سر سفره ماه مهمانی خدا خوش اخلاقی و خوش رفتاری است، اگر قصد دارید هرچه میخواهید خداوند متعال به شما بدهد.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در تقویت ایمان و عمل صالح، ادامه داد: اوج معرفت به خداوند تفکر به وجود خالص خداوند متعال در شب های قدر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اصفهان دارای خصوصیاتی است که هر منصفی باید آن را بگوید، افزود: اصفهانی ها همیشه از اول انقلاب طرفدار نظام بوده‌اند و این روند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هیچ استانی به جز اصفهان در زمان جنگ ۲ لشگر نداشت و در برخی از روزهای دوران دفاع مقدس در این استان بیش از سیصد شهید گلگون کفن تشییع شد که این فقط در اصفهان ثبت شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: میدان امام(ره) اصفهان یکی از معبرهای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن مانند شهیدان میثمی، خرازی، کاظمی و حجازی و مفاخر آن هم فراوان هستند و بهترین جملات برای آن همان بیانات رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: بسیج مهمترین رکن پیشرفت انقلاب اسلامی است که در گام دوم انقلاب نیز با جوان های خود می تواند نقش آفرین باشد و این امر در بزرگترین تشکل انقلاب اسلامی با عنوان بسیج سازماندهی گردیده است.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: اگر در مجموعه نمایندگی ولی فقیه دست به دست هم بدهیم کارهای بزرگی رقم می خورد و آن هم در سرپنجه ها که همان حوزه و پایگاه است خود را نشان می دهد.

ارسال نظرات