خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به توطئه دشمنان برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: ملت ایران این بار هم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ دیگری خلق کردند.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۰۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، امروز (دوشنبه) در بازدید از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان شهر شهید میثمی و شهدای عزیزی است که اگر چه در زمین گمنامند ولی در آسمان می درخشند.

وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ادامه داد: باوجود تبلیغات گسترده دشمنان، ملت ایران این بار هم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ دیگری خلق کردند.

حجت‌الاسلام سرافراز افزود: دشمنان انقلاب در رسانه‌های خودشان و روز انتخابات این‌گونه تبلیغ می‌کردند که مشارکت در انتخابات این دوره بسیار پایین خواهد بود.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، با فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران مهیا شده بودند تا با مشارکت بسیار کم و ادامه جنگ ترکیبی، شکست‌های خود در این جنگ ترکیبی در سال گذشته را جبران کنند اما حقیقتاً دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری از این حماسه عظیم شدند.

وی خاطر نشان کرد: این حضور پرشور پای صندوق های رأی با نا امید کردن دشمنان بذر امید را در دل دوستاداران نظام زنده کرد و منجر به افزایش اقتدار ملی و پاسخی محکم و دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سرافراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ظهور و بروز نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در لایه‌های بسیج و شبکه بسیج به خوبی مشاهده می‌شود و این امر به دلیل هدایت و مدیریت ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین صادقی و همدلی مجموعه نمایندگی و همچنین هوش و نبوغی می باشد که در مدیریت پاسداران استان اصفهان مشهود است.

ارسال نظرات