خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه‌السلام) برگزار گردید:
به مناسبت برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، ویژه برنامه ایستگاه خیابانی و شور آفرینی انتخابات همراه با برنامه های فرهنگی با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور، پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه‌السلام) در محل گذر سه راه سیمین اصفهان برپا گردید.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۶۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷

 به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام) ویژه برنامه ایستگاه خیابانی و شور آفرینی انتخابات، به همت رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه‌السلام) در محل گذر سه راه سیمین اصفهان برپا گردید.

مقام معظم رهبری: حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد، انگیزه‌ی ملت قدرت ملی به وجود می‌آورد، انتخابات تحول ایجاد می‌کند، همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به فرمایش فوق رهبری بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام انتخابات و همزمان با سی و هفتمین سالروز شهادت فرمانده و علمدار لشکر مقدس۱۴  امام حسین(علیه السلام)، بسیجیان و رزمندگان این گردان در اقدامی خودجوش اقدام به برپایی ایستگاه خیابانی و شور آفرینی انتخاباتی در منطقه همپوشان گردان نمودند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم اجرای گروه سرود زنده بچه های انقلاب، پخش‌ صوت متناسب با ایام، توزیع پذیرایی و دعوت چهره به چهره مردم به حضور در انتخابات بود.

شایان ذکر است این برنامه با استقبال پرشور مردم ولایت مدار محل همراه بود از بعد از ظهر تا پاسی از شب ادامه داشت.

ارسال نظرات