فرمانده سپاه بینالود(طرقبه شاندیز):

افرادی که وابسته به قدرت های غربی هستند به دنبال حذف ریشه ای انقلابند

فرمانده سپاه بینالود بیان داشت: مسئولیت عاشقان قدرت های غربی؛ عقب‌گرد راهبردی کشور و حذف ریشه ای انقلاب از کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۱۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن اشاره به تلاش های شهید مطهری به عنوان دلسوز انقلاب و تبریک روز معلم گفت: امروز فرماندهان پایگاه های بسیج دارای نقش محوری و مسئولیت سنگینی هستند و باید با ازجان گذشتگی و فداکاری و با تاسی از شهدای کربلا ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشند.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان بدون هیچ چشم داشت و توقعی فعالیت دارند و الگوی جامعه و آزادی خواهان جهان هستند تصریح کرد: جهانیان چشم به نظام اسلامی و این کشور استکبارستیز دارند لذا بسیجیان دارای مسئولیت ارزشمند و بزرگی هستند.

فرمانده سپاه بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: نیاز امروز جامعه و کشوری که مدیون خون شهداست به تلاش مؤثر بسیجیان است لذا خانواده های بسیجی، نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی بایستی برای پیشبرد اهداف انقلاب راه پدران و مادران را ادامه دهند.

وی تلاش تبلیغاتی و مسموم دشمن داخلی و خارجی را برای ضربه زدن به کشور و خالی شدن سنگرهای انقلاب بی اثر دانست و افزود: دشمن از هر راهی که در توانش باشد و بتواند نفوذ می کند تا آحاد مردم نسبت به اهداف انقلاب و نظام اسلامی که حاصل خون شهداست دلسرد شود، تا خصوصیات انقلابی را از مردم بگیرند.

سرهنگ اسدزاده اظهار کرد: خطوط بنیادین برای حذف انقلاب اسلامی فقط تحریم نیست بلکه دشمن کاستن نفوذ روحانیت در میان مردم را در دستور کار قرار داده است تا با مانور دادن روی مشکلات معیشتی، مردم مدیریت ولایی را ناکارآمد نشان دهند.

وی با بیان اینکه اولویت اول مردم اشتغال است نه کنسرت خاطرنشان کرد: مسئولیت عاشقان قدرت های غربی؛ عقب‌گرد راهبردی کشور و حذف ریشه ای انقلاب از کشور است.

فرمانده سپاه بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: مسئولان و مردم بایستی جریان انقلاب و گفتمان حمایت از مردم به نفع مردم را تا رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها