خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین مطرح کرد:

برگزاری طرح آیه های تمدن برای دانش آموزان

مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: پذیرفته شدگان از آغاز سال تحصیلی 96-95 تاورود به دانشگاه به شرط حفظ شرایط علمی و تحصیلی تحت پوشش طرح آیه های تمدن قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، نشستی با موضوع طرح آیه های تمدن با حضور حسین فیضی مسئول بسیج کارمندان قزوین برگزار شد.

فیضی مسئول بسیج کارمندی در این نشست  اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری و در راستای تحقق اهداف و چشم انداز 20ساله نظام  و با هدف تربیت مدیران برتر انقلابی، طرح آیه های تمدن از سال 86 به اجراء در آمد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان نخبه پایه هفتم تا پیش دانشگاهی تحت پوشش این طرح قرار گرفته و از خدمات علمی پیش بینی شده بهره مند خواهند شد و گفتنی است که در سال جاری حدود هزار و 310 نفر از دانش آموزان نخبه استان قزوین واجد شرایط این طرح می باشند.

فیضی در توضیح آیه های تمدن گفت: موضوع آیه های تمدن از سه سطح الف و ب و ج تشکیل شده است که تمام خدمات سطح الف رایگان بوده اما خدمات سطح ب با تخفیف ویژه 80 درصدی  و سطح ج با تخفیف 60 درصدی ارائه می گردد.

این مسئول تفاوت آنها را تنها فرق آیه های تمدن  سطح الف و ب وج هزینه آن دانست افزود: در واقع این آیه ها در ارائه و نوع خدمات هیچگونه اختلافی وجود ندارد.

فیضی در یک جمع بندی از پایه های تحصیلی گفت: در پایه هفتم، هشتم و نهم مشاوره گروهی و انفرادی دارد و همچنین دارای آزمون های پیشرفت تحصیلی که با کتاب های کمک آموزشی که در 3مرحله انجام می‌شود.

و در پایه دهم نیز مشاوره گروهی و انفرادی صورت می‌گیرد و آزمون های پیشرفت تحصیلی در 7 مرحله و با کتاب های کمک اموزشی 5 عنوان که در اختیار قرار می‌دهیم.

مسئول بسیج کارمندی ادامه داد: در پایه سوم دبیرستان مشاوره گروهی و انفرادی و آزمون های پیشرفت تحصیلی در 8 مرحله برگزار می‌شود و گفتنی است که کتاب های کمک آموزشی آنان در 8 عنوان و کلاس آموزشی 12 جلسه ای صورت می‌گیرد.

فیضی گفت: و در پایان پایه چهارم دبیرستان است که مشاوره گروهی و انفرادی دارد و آزمون های پیشرفت تحصیلی آن شامل 10 مرحله می‌باشد.

گفتنی است که کتاب های کمک آموزشی ریاضی 8 عنوان و کلاس های امادگی آن 4 جلسه و کلاس‌های رفع اشکال 36 جلسه برای هر رشته برنامه ریزی شده است.

فیضی در خصوص زمان بهره مندی از خدمات این طرح بیان کرد: پذیرفته شدگان  از آغاز سال تحصیلی 96-95 تاورود به دانشگاه  به شرط حفظ شرایط  علمی و تحصیلی تحت پوشش طرح قرار می گیرند .

فیضی مسئول بسیج کارمندی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه دانش آموزی شرایط علمی  و فردی را در طول دوره حفظ نکند از سطح الف به سطح ب و ج تنزل می یابد و برعکس دانش اموزان عضو سطح ب و ج چنانچه وضعیت علمی خود را به سطح مطلوب  برسانند وارد سطح طرح الف می شوند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها