خبرهای داغ:
طی هفته عقیدتی سیاسی مطرح شد:

پاسداری از اسلام بالاترین نوع پاسداری است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز عنوان کرد: امام خمینی (ره) پاسداری از اسلام را بالاترین نوع پاسداری می داند و آشکارا به پاسداران دستور می دهد که اسلام را حفظ کنند و به نسل آنده انتقال دهند .
کد خبر: ۸۸۵۶۳۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: هفته عقیدتی فرصت مناسب در راستای آشنایی با سیره و سبک زندگی شهید مطهری است.

وی افزود: برنامه‌های متنوع و مناسبی در هفته عقیدتی برای کارکنان و سربازان ناحیه امام رضا(ع)شهرستان پیش بینی شده است که برگزاری نشست‌های روشنگری از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

این مسئول در ادامه به روز پاسدار ارشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) پاسداری از اسلام را بالاترین نوع پاسداری می داند و آشکارا به پاسداران دستور می دهد که اسلام را حفظ کنند و به نسل آنده انتقال دهند .

حیدری  با اشاره به اهداف سپاه خاطرنشان کرد: حفظ دست آوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی است ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره های گوناگون زمانی ، درگیر مبارز با انواع توطئه ها و تهدیدهای دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بوده و برای خنثی سازی آن ها تلاش کرده است .

وی بیان کرد: آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می دهد ، مردمی بودن آنان است . یعنی هیچ گونه فاصله ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد ،پاسداران ، همراهان راستین مردم هستند و برای اسلامی می کوشند و به این دلیل آنان را می توان خدمت گزاران مردم و اسلام دانست .

حیدری با اشاره به وظایف توصیه های معظم له در خصوص وظایف پاسداران اذعان کرد: پاسداران باید تزکیه نفس و خودسازی و اخلاص داشته باشد پاسداری که نتواند از خودش پاسداری کند نمی تواند از انقلاب دفاع کند .

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)در خاتمه متذکر شد: تمامی سبز پوشان پاسدار بایدالتزام عملی به ولایت فقیه و انقلابی بودن را دارا باشند.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها