خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

سرانه دریافتی هر یتیم قزوینی 300 هزار تومان است

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: متوسط سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم در سال گذشته 300هزار تومان بود که با همت و تلاش انجام شده تلاش می کنیم تا با افزایش ایرن سرانه خدمات بیشتری به مددجویان ارائه کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۵۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در دهه چهارم از فعالیت خود نوآوری‌، شکوفایی و توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال و ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی خانواده های تحت پوشش در سطح استان است، اظهار کرد: به همین منظور امسال در سطح استان برنامه خودکفایی خانواده های تحت حمایت  تحت پوشش فراهم شده تا بتوانیم فقر را به صورت واقعی در جامعه کاهش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همراهی خیران ، مردم و مسئولان و به ویژه ائمه جمعه در سطح استان و فضاسازی انجام شده موجب انجام گفتمان سازی مناسبی شده و میزان مشارکت‌ها در طرح‌های کمیته امداد  افزایش پیدا کند، اضافه کرد: از ثمرات این همکاری رشد مشارکت مردم در برنامه های امداد است به طوری که در برنامه های مختلف شاهد استقبال اقشار مختلف مردم برای حضور در عرصه خدمت به مددجویان هستیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: یکی از عرصه هایی که علیرغم تبلیغات نه چندان زیاد به خوبی استقبال شد، کمپین خوب باشیم است؛ در این کمپین اقشار مختلف اعلام آمادگی کردند تا توانایی های مختلف خویش را در اختیار محرومان و نیازمندان قرار دهند.

وی با تقدیر از همراهی مردم در برنامه‌های کمیته امداد افزود: مردم همواره پشتیبان و همراه برنامه های کمیته امداد بوده و هرجا که نیاز به حضور آنها بوده است با همدلی و همبستگی حضور یافته‌اند.

خوش نیت اعلام کرد کرد: یکی از طرح های موفق کمیته امداد طرح اکرام ایتام است که در قالب این طرح یک هزار و175 یتیم با همکاری  25 هزار و 700 حامی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

وی گفت: متوسط سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم در سال گذشته 300هزار تومان بود که با همت و تلاش انجام شده تلاش می کنیم تا با افزایش ایرن سرانه خدمات بیشتری به مددجویان ارائه کنیم.

خوش نیت یادآورشد: اقشار مختلف مردم می توانند کمک های خویش را به هر میزان و در قالب طرح های متنوع دریافت و براساس نیت خیران هزینه کند البته همشریان عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق سامانه #0283*7788* نیز کمک های خود را اهداء کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها