معلمان برای انتقال روحیه ایثار و فداکاری و تقویت و پرورش فرزندان ایران اسلامی بر اساس آرمان های و ارزش ها، وظیفه مهمی دارند و باید با تمام وجود به این وظیفه بزرگ خود عمل نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی، امام جمعه شهرستان سیروان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان سیروان، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ الهی است که خداوند متعال آن را به مردم ایران هدیه داده است، لذا برای سپاسگذاری از خداوند متعال، بخاطر این نعمت بزرگ همه ما اعم از معلمان، پاسداران، کشاورزان، کارمندان، بسیجیان، کارگران و تمامی اقشار جامعه باید برای حفظ این انقلاب بزرگ تلاش کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد:معلمان برای انتقال روحیه ایثار و فداکاری و تقویت و پرورش فرزندان ایران اسلامی بر اساس آرمان های و ارزش ها، وظیفه مهمی دارند و باید با تمام وجود به این وظیفه بزرگ خود عمل نمایند.

امام جمعه سیروان یکی از وظایف معلمان را تشویق و ترغیب افراد واجد شرایط برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای دانسته و افزود: امروز با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر انقلاب اسلامی را به اذن الله از تهدیدهای دشمن بیمه خواهیم کرد.

 
ارسال نظرات