خبرهای داغ:
در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح شد:

اقتدار و پیشرفت با انتخاباتی پر شکوه میسر است

سرهنگ خلبان ابوالفضل کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین گفت: دشمنان بهتر از ما مسائل کشور و انقلاب را رصد می کنند، اگر حضور مردم پر رنگ باشد رئیس جمهوری با قدرت بیشتری در عرصه جهانی حضور خواهد یافت و اقتدار در داخل و خارج زمینه تمام برنامه های دولت می شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۱۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

انتخابات به عنوان یک امر حیاتی و حق تعیین سرنوشت ملت ها ابزار اولیه دمکراسی می باشد و حضور حداکثری مردم در انتخابات مسیر پیشرفت رفاه و توسعه را هموار خواهد کرد و اقتدار داخلی و بیرونی را برای کشور به همراه خواهد داشت در این خصوص خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت و گویی با سرهنگ خلبان ابوالفضل کریمی صورت داده است که در ادامه آن را می خوانیم:

انتخابات چه فایده ای برای انقلاب دارد؟

انتخابات فواید بسیاری دارد از جمله اینکه حق انتخاب سرنوشت را برای مردم به همراه می آورد و کسی نمی تواند خود را به ملت تحمیل کند، از طرفی مشارکت بالا نشان خواهد داد که انقلاب به دوره ترمیدور مد نظر دشمنان نرسیده است بلکه جاری و پوینده به پیش می رود.

بازتاب خارجی حضور مردم چگونه خواهد بود؟

دشمنان بهتر از ما مسائل کشور و انقلاب را رصد می کنند، اگر حضور مردم پر رنگ شود رئیس جمهوری با قدرت بیشتری در عرصه جهانی حضور خواهد یافت  و اقتدار در داخل و خارج  زمینه تمام برنامه های دولت می شود و چنانچه حضور مردم خدای ناکرده کم رنگ شود دشمنان برای برخورد با ایران جسورتر شده و برشدت فشارها و تحریم های اقتصادی خواهند افزود.

انتخابات در توازن قدرت چه نقشی دارد؟

انتخابات از تمرکز قدرت در دست فرد و یا جریان خاص جلوگیری و موجب می شود که کشور برای اداره خود از تمام سلایق استفاده و خرد جمعی شکل بگیرد.

انتخابات از حرکت جامعه به سمت خودرایی و دیکتاتوری جلوگیری می کند و مسئولان برای جلب ارا مردم مجبور به پاسخگویی و اشاره به کارهای انجام شده هستند و هرکس بهتر از سایرین بتواند مشکلات مردم را حل کند  قدرت را در دست خواهد گرفت اما در نظام اسلامی مسئول یعنی پاسخگو  و قدرت هم امانت الهی بوده هرگاه نگاه غربی به این مقوله وارد شد و تز لیبرال سرمایه داری در مدیران انقلاب شکل گرفت شکاف طبقاتی با شدت فراوان ادامه یافت و ریزش هایی را برای انقلاب به وجود آورد.

انتخاب انقلابی را توضیح دهید؟

انقلاب به معنای تغییر می باشد و دیروز و امروز ما نباید یکی باشد که حضرت امیر این را به صراحت در نهج البلاغه آورده اند، انتخاب انقلابی به معنای رای دادن به فردی که دارای روحیه جهادی بوده و درد نداری مستضغفین را حس کند و پابرهنگان را سامان دهد.

وقتی وزیری به دفاع و تمجید از غارتگران بیت المال می پردازد نمی توان لقب انقلابی را به این افراد نسبت داد؛ انقلاب برای برپایی قسط و داد بوده همان کاری که انبیا کردند اگر به مدیری حتی قانونی میلیارد ها تومان دادند نباید قبول کند چون شکاف بین دستمزد کارگر تا چند صد میلیون وزیر و وکیل به معنای ان است که اعتقادی به قسط و داد مد نظر قرآن در این افراد وجود ندارد پس نباید لقب انقلابی  به آنان داد  و انتخاب این افراد هم غیر انقلابی می باشد

قشر ضعیف جامعه را از نظر پایندی به اصول و ارزش ها چگونه ارزیابی می کنید؟

قشری که تمام زحمات و درد و رنج انقلاب را به دوش کشیده ولی از کمترین نعمت برخوردار بوده  و برای دفاع از انقلاب هزاران کیلومتر دور در کنار اسرتئیل جانفشانی می کند و همواره از طرف مرفهین بی درد مورد حمله قرار می گیرند  همین قشر ضعیف جامعه است.

اگر این افراد در دوران امام حسین(ع) بودند بی شک کربلا طوری دیگر رقم می خورد، این مردان آسمانی در اوج نداری و گرفتاری برای حراست از حریم ابا عبدالله با تمام دنیای استکبار جنگیدند و جان خود را تقدیم کردند اما مرفهین بی درد جز غارت بیت المال و وطن فروشی در بی بی سی و پنتاگون  چه خیری برای انقلاب داشته اند؟

عده ای درمدیریت ها سر سفره حاضری نشستند و بی درد و رنج از همه طلبکارند. اگر نتوانیم به این قشر ضعف حداقل ها را برای رفاه و زندگی ببخشیم خدا نعمت انقلاب را از ما خواهد گرفت و به دیگری واگذار می کند و هرگز به ما بر نخواهد گشت.

چه انتظاری از مسئولین و شخص منتخب آینده دارید؟

بیدار شوند! دشمن در داخل کشور ما جنگ نرم راه انداخته  و به دنبال انحلال انقلاب مستضعفین به دست نیروهای خودی است.

بازی های سیاسی دردی از مردم دوا نمی کند، مدیری که در حوزه اختیاراتش اشتباهات فراوان می می کند اما به هیچ کس پاسخگو نیست باید با وی برخورد کرد.

اسلام و ایران ما بسیار غنی بوده و نیازی به ایسم های غربی نیست اما چرا عده ای فریاد می زنند که باید با دنیا تعامل داشت؟ مگر انقلاب اسلامی برای اشغالگری بوده است؟ کسانیکه 300 جنگ را در یک قرن به دنیا تحمیل کردند امروز برخی بلندگوی مظلومیت شیاطین خصوصا آمریکا شوند.

در این برهه برخی در پی تبرئه منافقین هستند، نظرشما چیست؟

بنده به عنوان یک خلبان و کسی که هشت سال جنگ و انقلاب را تجربه کردم به گفتار این آقایان شک می کنم که از تاریخ بی اطلاعند یا غرض ورزی دارند.

منافقین بزرگان انقلاب همانند شهید بهشتی، رجایی و مطهری را ترور کردند! بیش از 17000نفر از شهروندان و مسئولان انقلاب را به شهادت رساندند و در عملیات مرصاد بیش از 5000نفر با سلاح های سنگین و نیمه سنگین و پشتوانه ارتش عراق به ایران حمله کردند، دانشمندان هسته ای را ترور کردند با جاسوسی فشار تحریم ها علیه ایران زیاد کردند در عملیات انفال با کمک صدام بیش از 180هزار نفر از کردهای مظلوم را به شهادت رساندند با سازمان های جاسوسی برای تجزیه شش نقطه ایران تلاش کردند.

در عملیات مرصاد بیش از 5000نفر بودند که استان کرمانشاه را اشغال کردندو با فرماندهی صیاد شیرازی و سایر جوانان این مملکت بیش از 2500نفر از آنها درجنگ مسلحانه کشته شدند و کمتر از 350 نفر آنان دستگیر و به زندان منتقل شدند که باز هم داخل زندان دست به شورش زدند.

هر حکومتی دیگر بود برای حفظ امنیت خود و کشورش شدیدتر از این با آنان برخورد می کرد. نباید به ریگی جایزه داد بابت سر بریدن 406 نفر از هم وطنانمان بلکه هرکس علیه انقلاب و مردم دست به سلاح ببرد و با شمنان قسم خورده ما متحد شوند به شدیدترین وجه سرکوب خواهند شد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها