مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
هرگاه تفکر مسئولین کشور بر مبنای الگوی تمدن اسلامی و خودکفایی داخلی باشد،قطعا موفق خواهند بود و کشوراز پیشرفت و ابادانی چشمگیری برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۳۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام"محمدرضا عباسی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از مربیان ،هادیان و فرهنگیان بسیجی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار داشت: همیشه دو تفکر با اسامی مختلف ولی با یک جوهره واحد در این نظام مقدس با یکدیگر رقابت کرده‌اند

وی به دو تفکر الگوی غربی و الگوی اسلامی حاکم بر کشوراشاره کرد و افزود:کسانی هستند که اساس تفکر خود را بر الگو گرفتن از غرب و پایه‌ریزی سیستمی مبتنی بر زندگی غربی بنا کرده اندکه همین امر باعث شده ما شاهد عقب ماندگی کشور و غنی تر شدن اغنیاء و فقیر تر شدن فقر باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت: هرگاه تفکر مسئولین کشور بر مبنای الگوی تمدن اسلامی و خودکفایی داخلی باشد کشوراز پیشرفت و ابادانی چشمگیری برخوردار خواهد شد.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: فردی را باید انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد یعنی خوی اشرافیگری در او نباشد.
وی ادامه داد:رسیدگی به محرومان، انقلابی بودن، جهادی عمل کردن و استکبارستیزی باید از خصوصیات رئیس جمهور کشور اسلامی باشد.
حجت الاسلام عباسی افزود:کسی که در این کشور و نظام می‌خواهد در جایگاه مهم ریاست جمهوری قرار گیرد، لازم است حامی محرومین، مستضعفین، انقلاب و ملت باشد و از حقوق همه جانبه آنها در برابر دشمنان دفاع کند.
وی تاکید داشت: انتخابات در نظام اسلامی ما سوری و تشریفاتی نیست تمامی اجزای نظام با رای مردم رقم می خورد و علت محبوبیت نظام همین انتخابات و شرکت عموم مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: در این ایام برای دفاع از منافقین به بهانه فضای سیاسی انتخابات امام (ره)را زیر سوال می برند و کمپین دفاع از منافقین تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: این جریان از منافقین پست و رذل ، کسانی که 17هزار نفر از هم وطنان ما را به شهادت رساندند و با بعثی ها در عملیات های مختلف همکاری می کردند و هزاران نفر از رزمنده های مارا به خاک و خون کشیدند، دفاع می کنند.

حجت الاسلام عباسی گفت: منافقین رسوا تر از آن هستند که عده ای در داخل کشور از آنها حمایت می کنند وسنگ آنها را بر سینه می زنند و این گروهک از کفار بدتر هستند و هیچ آبرویی نزد مردم ایران اسلامی ندارند.

 

ارسال نظرات