خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

دولت اسلامی عدالت توام با معنویت و عقلانیت را ترویج می دهد

حجت الاسلام شریفی در نشست بصیرتی صالحین پایگاه شهید بسطامی نیروگاه برق شاهرود گفت: عدالت توام با معنویت و عقلانیت که معنویت سبب می شود عقل سالم بماند همانطور که آب باعث تطهیر است و حافظ فرهنگ اسلامی باشد و انقلابی پابرجا باشد و دین و اخلاص و مردم سالاری دینی باشد و تقوی الهی در همه امور را دارا باشند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی حلقه های صالحین پایگاه شهید بسطامی نیروگاه برق شاهرود در نمازخانه بقیت الله این شرکت در سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به آیات سوره بقره درباره قوم حضرت موسی (ع) اظهار کرد: قوم موسی بسیار بهانه جو بودند و برای هر امری جلوی موسی می ایستادند اما خداوند تا جایی که از موسی پیروی کردند از آنها حمایت کرد و سرگذشت فرعون و سامری را در غرق شدن در رود نیل به آنها نشان داد.

وی با بیان اینکه هر کس در پیروی از رهبر خود صادق باشد موفق خواهد بود به شاخصه های انقلابی گری اشاره کرد و افزود: امام سجاد در کلامی پنج خصلت یک انسان مومن و انقلابی را بیان می کند و ما با توجه به آنها اولین شاخصه را پایبندی به ارزش ها و مبانی انقلاب و اسلام بیان می کنیم.

شریفی خاطر نشان کرد: تعداد کم به گفته قرآن بر تعداد زیاد پیروز هستند اگر بر خدا توکل کنند و پشتیبان مولا و ولی خود باشند و ویژگی دیگر انقلابی گری هدف گیری آرمان های انقلاب و پایبندی به استقلال کشور و حمایت در برابر دشمنی دشمن است.

وی با تشبیه دشمن به موش تصریح کرد: موش دندان های نیشی دارد که بزرگ می شوند و اگر چیزی را نجود آنقدر بزرگ می شود که باعث مرگ موش می شود پس باید همیشه بخورد و دشمن نیز همچنین است و باید ملت ها را چپاول کند تا نمیرد.

شریفی با اشاره به گفته مقامات سعودی که باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم بیان کرد: خدا اجل اینها را به دست خودشان رسانده که می خواهند مستقیم با جمهوری اسلامی ایران درگیر شوند.

وی ادامه داد: مردم ایران عاقلانه صحبت می کنند و با هم وحدت دارند و این سخنان سبب اتحاد بیشتر و پایداری در مقابل دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به تقوی دینی و سیاسی گفت: حزب الله لبنان نمونه کامل این تقواست که ایستادند و اسرائیل را از جنوب لبنان بیرون کردند و الگویی برای همه جهانیان شدند.

وی با اشاره به شگردهای غرب برای تقابل با ایران عنوان کرد: اسلام هراسی و استفاده از شکاف های قومی و مذهبی و نفوذ از شگردهای آنان است و در جریان نفوذ آنها تلاش دارند لیبرال ها را تقویت کنند و آدم هایی روی کار بیایند که با آنها همراه باشند و با فشار اقتصادی و تحمیل برجام به اهداف خود برسند.

دولت اسلامی عدالت توام با معنویت و عقلانیت را ترویج می دهد 

شریفی با اشاره به تلاش دشمن در جریان برجام گفت: آنها می خواستند برجام دو که موضوع موشکی و برجام سه که جبهه مقاومت و برجام چهار که حقوق بشر و برجام پنج که استقرار سیستم های امنیتی و برجام شش که به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی بود را به ما تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: آنها با این مسیری که در پیش گرفته بودند می خواستند به این نتیجه برسیم که اشتباه کردیم و انقلاب کردیم و باید برگردیم به مسیر قبل که با هوشیاری رهبری و ملت خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به شاخص های دولت اسلامی گفت: عدالت توام با معنویت و عقلانیت که معنویت سبب می شود عقل سالم بماند همانطور که آب باعث تطهیر است و حافظ فرهنگ اسلامی باشد و انقلابی پابرجا باشد و دین و اخلاص و مردم سالاری دینی باشد و تقوی الهی در همه امور را دارا باشند.

وی افزود: روحیه جهادی و روحیه انقلابی و ولایتمداری و نقدپذیری با برخورد شرح صدر از ویژگی های دیگر دولت ها باید باشد و دولت اسلامی حتماً باید دارای این ویژگی ها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها