خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین:

از شرکت شیشه دارویی رازی قزوین بازدید شد

مدیرکل، قائم مقام، معاونان و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز قزوین از شرکت شیشه دارویی رازی قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۴۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفتنی است که در این بازدید آقای معصومی فر مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های شرکت شیشه دارویی رازی قزوین در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آمادگی این مرکز را برای انعکاس این توانمندی ها در رسانه اعلام کرد.

آقای معصومی فر اظهار کرد: شرکت شیشه دارویی رازی قزوین یکی از واحدهای تولیدی موفق استان است که در طراز واحدهای ملی و بین المللی فعالیت می کند و این ظرفیت می تواند بعنوان نمونه ی موفقی از مدیریت جهادی، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در رسانه منعکس شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین با اشاره به سیاست های رسانه در راستای معرفی مصادیق و نمونه های موفق اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست رسانه ی ملی و استانی در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال، تولید مستندهای فاخر و برنامه هایی از این دست می باشد که مخاطب را بیش از پیش با ظرفیت های داخلی و بومی آشنا کند.

آقای قصابیان مدیر شرکت شیشه دارویی رازی قزوین هم با قدردانی از توجه صداوسیمای مرکز قزوین به حوزه ی تولید و صنعت ابراز امیدواری کرد و این عامل را موجب انگیزه ی بیشتر صنعتگران و تولید کنندگان دانست.

قصابیان همچنین با اهدای لوح سپاسی از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر تولید مستند «آبگینه و سنگ» که نگاهی اجمالی به توانمندی های شرکت شیشه دارویی رازی قزوین داشت تجلیل کرد.

گفتنی است صداوسیمای مرکز قزوین سال گذشته مستندی با عنوان «آبگینه و سنگ» تولید کرد که این مستند نگاهی اجمالی به توانمندی های شرکت شیشه دارویی رازی قزوین داشت و بدلیل کیفیت پرداختن موضوع و پژوهش ممتازش، در طراز مستندهای فاخر رسانه ی ملی قرار گرفت و بارها از شبکه های سراسری و استانی پخش شد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها