خبرهای داغ:
رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشاني قزوين خبر داد:

تصادف خودروي پژو 206 و کامیون در جاده باراجین قزوين

اصغر چگيني، رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف خودروي پژو 206 و کامیون در جاده باراجین قزوین و مصدوميت 2 نفر از سرنشينان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۱۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،چگيني رئیس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشاني اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 13 و 6 دقيقه روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه، از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پژو 206 و کامیون در جاده باراجین قزوين خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

چگيني افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواری پژو 206 در جاده باراجین و در مسیر حرکت به سمت قزوین با یک دستگاه کامیون برخورد کرده که منجر به آسیب دیدگی و محبوس شدن 2 نفر از سرنشینان خودروی پژو 206 می گردد .

وي با اشاره به اينکه مصدومين اين حادثه رانندگي، قبل از رسيدن آتش نشانان توسط امدادگران اورژانس از داخل خودرو خارج شده بودند، اضافه کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفائي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي آماده به کار کردند.

چگینی رئیس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشاني در پايان خاطرنشان کرد: آتش نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي‌باشد.

 
1001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها