مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:

ولایت‌پذیری محض مهم‌ترین شاخص انتخاب رئیس جمهور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سبزوار گفت: تسلیم ولایت بودن مهمترین شاخصه برای انتخاب رئیس جمهور است.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین علیپور در جمع کارکنان سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه ولایت پذیری در عمل یکی از مهم ترین شاخصه های انتخاب فرد به عنوان رئیس جمهور است، اظهارداشت: باید دقت کرد کسی که به عنوان رئیس جمهور کشور مسلمان و شیعی انتخاب می شود باید تابع محض ولایت بوده و درعمل آن را اثبات کند.
وی با اشاره به اینکه پست ریاست جمهوری عنوانی برای خدمت است، تاکید کرد: حضور در بین محرومین و مستضعفین جامعه باید به عنوان یک اصل برای مسئولین بوده و از نزدیک با مشکلات انها آشنا شوند.

 علی پور در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما از ابتدای پیروزی مورد تهدید و تهاجم دشمنان قرار گرفته است، تصریح کرد: داشتن روحیه تهاجمی نسبت به دشمنان از شاخص هایی است که باید در شخصیت رئیس جمهور انقلاب اسلامی وجود داشته باشد چرا که هرگاه دشمنان روحیه ضعف را از ایران دیدند بر فشارها و تحریم های خود افزودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید زمینه ساز و تسهیل کننده ظهور حضرت مهدی(عج)باشد تاکید کرد: زمینه سازی ظهور با اجرای عدالت و اقداماتی صورت می گیرد که بخواهد عدالت را در جامعه پیاده کند انجام می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در کشور ما انتخابات به معنی واقعی آن برگزار میشود تاکید کرد: در برخی از کشور ها که ادعای دموکراسی داشته انتخاباتی به صورت فرمایشی و به دور از در نظر گرفتن نظر مردم کف جامعه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها