مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

فرد اصلح باید استکبارستیز بوده و به معیشت مردم توجه کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد در جمع رزمندگان و پیشکسوتان این شهرستان در مسجد امام زمان(عج) توجه مردم به شاخص های نامزد اصلح و انقلابی را ملاک انتخاب نامزد مدیر و مدبر دانست و ولایت مداری، توجه به معیشت مردم و استکبار ستیزی را از شاخص های اصلی نامزد انقلابی عنوان کرد .
کد خبر: ۸۸۶۰۰۰۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده، ضمن دعوت مردم برای حضور گسترده در انتخابات خواستار توجه جدی نامزدها به مشکلات و وضعیت معیشت مردم شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، آینده کشور را بهتر و امید بخش تر برای همه مردم بخصوص مظلومان و قشر آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و خواستار توجه جدی مردم به انتخاب نامزد اصلح و انقلابی شد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه برخی نامزدها برای کسب آرای مردم از برخی روش های غیر قانونی و خلاف شرع و عرف استفاده می کنند، افزود: اینگونه اقدامات در شان مردم ایران اسلامی نیست و توهین به شعور مردم است و مردم پاسخ این افراد را در پای صندوق های رای خواهند داد .

وی پرونده سازی و تخریب نامزد های انتخاباتی را به دور از اخلاق و شرافت دانست و ابراز امیدواری کرد: همه نامزدهای انتخاباتی با رعایت قانون و اعلام برنامه های خود برای کسب آرای مردم تلاش کنند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار