خبرهای داغ:
در گفتگو با کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه های قزوین مطرح شد:

سند 2030؛ نشانه گیری جدید دشمن

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه های قزوین گفت: غربی‌ها با اجرای این سند مستقیما می‌خواهند فرهنگ فاسد و ویرانگر خود را به درون ما سرازیر کنند تا دیگر جوان مقتدر و انقلابی ایرانی نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

قنبرلو استاد دانشگاه ‌های قزوین در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون، "سند 2030 " اظهار کرد: سند 2030 بطور صددرصدی در مدیریت کشور مداخله جویانه است چرا که مبنای تربیت نیروی انسانی ما آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: براساس مفاد این سند گفتنی است که اصل این قضیه و منشور سازمان ملل و هم کنوانسیون 1976 بطور کلی اشتباه است و بنا به فرمایشات رهبری کل این ریشه غلط است.

این کارشناس افزود: کنوانسیون ها قانون اساسی وابسته به سازمان ملل را تامین می‌کنند در واقع آنان نمی‌توانند چیزی را تحمیل کنند هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد که یونسکو برای ما نسخه بپیچد که چه چیزی را به فرزندانمان آموزش دهیم و تربیت کنیم چرا که اصل این قضیه خودباختگی و ذلت است.

قنبرلو سند 2030 را غیرقانونی خوانده و تصریح کرد: متاسفانه مجلس ما تاکنون خواب بوده و تازه بدنبال پیگیری این موضوع قرار گرفته است ، این یک کار غیر قانونی است که تمام قانون‌ها را دور زده اند و سند بومی و چندین ساله آموزش و پرورش را کنار گذاشتند و این سند را امضا کرده اند.

این کارشناس سیاسی مطرح کرد: این موضوع باید پیگیری شود و کسانی که بدون اطلاع مجلس امضا کردند و خواهان پنهان کردن این طرح بودند باید جوابگو شوند و دلیل بیاورند.

وی اضافه کرد: تربیت آموزش و پرورش مبنای رشد و توسعه انسانی است و تصور کنیند این مبنا با نسخه غربیها اجرا شود در نتیجه می‌بینیم که فرزندانی سلطه گر که درست مطابق خواسته آنان است تربیت می‌شوند.

قنبرلو خاطرنشان کرد: می‌گویند به بچه ها آموزش های جنگی در سنین ابتدایی ندهید چرا که خشونت طلب می‌شوند و همچنین حرف از مقاومت و جهاد نشود این دستور کارشان به آن معناست که انسانها را از کودکی سلطه پذیر تربیت کنند تا در مقابل دشمنی‌هاشان مقاومت نکنند.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: آنان مستقیما می‌خواهند که ما از اصول تربیتی آنان پیروی کنیم و سرلوحه زندگی اجتماعی خود قرار دهیم، وقتی که میگویند ما سه نوع خانواده داریمتا آنها را به رسمیت بشناسیم و اهمیت دهیم و باید به کودکان از همان سنین ابتدایی آموزش های جنسی داده شود، تمام این گفته ها نشان از افکار شیطانی دشمن است که این‌بار کودکان و نسل آینده ما را نشانه گرفته است.

قنبرلو در پایان یادآور شد: غربی‌ها با اجرای این سند مستقیما می‌خواهند فرهنگ فاسد و ویرانگر خود را به درون ما سرازیر کنند تا دیگر جوان مقتدر و انقلابی ایرانی نداشته باشیم.

1007/ت30/ب  

ارسال نظرات
پر بیننده ها