دکتر رمضانیان در جمع فرهنگیان رامیان استان گلستان:

با دیدن مناظره ها انسان احساس شرم می کرد

رئیس بسیج فرهنگیان کشور گفت: با دیدن مناظره ها انسان احساس شرم می کرد، باید کسی را انتخاب کنیم که با فساد در هر زمینه ای مبارزه کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، «شعبانعلی رمضانیان» امشب در  نشست سیاسی و بصیریتی با موضوع «انتخاب اصلح، حضور حداکثری در انتخابات» در جمع فرهنگیان در رامیان با اشاره به اهمیت شرکت پرشوردر انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت اظهار کرد: امروز مهمترین اولویت  و ضروری ترین نیاز ما انتخاب فرد اصلح است و اگر اشتباه انتخاب کنیم باید ۴سال منتظر بمانیم و تحمل کنیم

وی افزود: برای انتخاب فرد برترو اصلح پیش نیازهایی وجود دارد و با انتخاب سرسری یقین بدانید نمی شود فردی اصلح را برگزید.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۴ ۲۱ ۲۲ ۰۶

دولت بعدی باید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد

رئیس بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: مربی ورزش برای چینش تیمش به نوع الگوی تیم حریف نگاه میکند و دردر لحظات مختلف بازی از افراد مختلف استفاده می کنند لذا باید به انتخاب فرد اصلح که شخص اول قوه مجریه می باشد باید حساس بود.

رمضانیان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی دو دسته مدیرانتصابی و انتخابی داریم، یادآورشد: اکثر مدیران انتصابی به دست مدیران انتخابی ما انتخاب می شوند.

وی اذعان کرد: امروز بر اساس نظر اکثر کارشناسان مهمترین مشکل ما اقتصادی است و بقیه مشکلات ما به این موضوع گره می خورد، لذا دولتی که روی کار می آید باید به اقتصاد مقاومتی فرمایش مقام معظم رهبری پایبند باشد.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۴ ۲۱ ۲۱ ۵۲

باید کسی را برگزینیم که با فساد مبارزه کند

این مقام مسئول به افزایش رشد اعتیاد در جامعه اشاره کرد و افزود:  فساد بنیاد ها را میخوردو  جامعه را از رشد باز می دارد، باید کسی را انتخاب کنیم که با فساد در هر زمینه مبارزه کند.

وی با بیان اینکه آنهایی که از سایه  جنگ دم می زنند یا نمی فهمند و یا خود را به نفهمی می زنند، افزود: اگر قصور بیش از این کنیم حرف دشمن را تایید کردیم.

رمضانیان خاطرنشان کرد: با دیدن مناظره ها انسان احساس شرم می کرد لذا امروز برای انتخاب باید بین خوب و بدتر انتخاب کنیم

رئیس بسیج فرهنگیان کشور درخاتمه بیان کرد: برجام یک تجربه تلخ به تجارب تلخ ما اضافه کرد، ابرازکرد: دشمنی که همیشه در حال توطئه نمی توان آشتی و مذاکره داشت و تنها زمانی  این انجام می شود که از موضع خود کوتاه بیاییم و این ظلم به جامعه اسلامی و انقلابی ماست.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۴ ۲۱ ۲۱ ۵۸

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۴ ۲۱ ۲۲ ۱۳


ارسال نظرات