خبرهای داغ:
مدیر گروه هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان:

کسی که وارد رشته هوشبری می‌شود باید خیلی عاشق باشد

دکتر یوسف کلوخی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: رشته بیهوشی یکی از پراسترس‌ترین رشته‌های دانشگاهی هست که با خطرات زیادی نیز همراه است و کسی که وارد رشته هوشبری می‌شود باید خیلی عاشق باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر یوسف کلوخی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: شما معمولا در اتاق‌های عمل مختلف خواهید رفت ولی شما باید انگیزه‌ها را در خودتان قوی کنید تا بتوانید از پس مشکلات برآیید و این مشکلاتی که در اتاق عمل دیده می‌شود هم با مریض است و هم با پزشک و پرسنل بیمارستان، چون رشته بیهوشی جدای از همه رشته‌های پزشکی پراسترس‌ترین رشته ایست که ممکن است واقعا انسان را ناخودآگاه افسرده کند و از این راهی که آمده گاهی اوقات پشیمان کند ولی شما باید قادر باشید با این مشکلات مقابله کنید.

کلوخی اظهار کرد: کسی که وارد رشته بیهوشی می‌شود حتما خیلی عاشق بوده که آمده و مطمئنم همه  شما ازجمله این افراد هستید البته بعضی‌اوقات انسان ممکن است پشیمان کند که چرا در این رشته پا گذاشته  چراکه تقریبا خیلی از تمام مشکلات اتاق عمل روی دوش مجریان این حرفه است، بنابراین باید انگیزه‌تان را قوی کنید برای کار و تلاشی که در آینده درجاهای مختلف مشغول به کار خواهید شد و همین‌طور که میدانید ممکن است گاهی برخوردهایی با شما بشود که بعضی‌اوقات بر وفق مراد شما نباشد و شمارا از راهی که می‌خواهید بروید سرد کند و مشکلاتی برایتان ایجاد کند. پس هوشبری رشته ایست که واقعا باید خیلی انگیزه داشته باشید خیلی باید مقاومت داشته باشید و از مشکلاتی که برایتان به وجود می‌آید در حقیقت یک نردبان ترقی برای خودتان درست کنید، نه این‌که پس رفت کنید و بگذارید مشکلات شمارا در خودش ذوب کند.

مدیر گروه هوشبری واحد دانشگاهی شاهرود افزود: اگر عاشق نباشید نمی‌توانید در این راه استقامت کنید چه‌بسا که معمولا مشکلاتی بر سر راه شما ازجمله  بیدارخوابی‌های مختلف، کشیک‌های مختلف، و ... می‌آید که ممکن است بعضی بگویند که ما اشتباه کردیم که به این رشته قدم گذاشتیم اما باید این مشکلات شما را آبدیده کند و بگذارید به‌حساب  ترقی خودتان و این به دست نمی‌آید جز عشق به کار و این رشته تحصیلی تا بتوانید هرجایی که کاری می‌کنید خودتان را نشان دهید که چگونه هستید و چطور می‌توانید کار کنید تا جراح تابع شما باشد، کارکنان اتاق عمل تابع شما باشد نه شما تابع آن‌ها.

در این جشن که با حضور اساتید و دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها همراه بود، 20 نفر از دانشجویان رشته هوشبری فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها