مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی:

نمی گذاریم کمک به مردم زلزله زده درهیاهوی انتخابات فراموش شود

تنها لحظاتی پس از وقوع زلزله خراسان شمالی، دانشجویان جهادی استان برای امداد رسانی در قالب چهار گروه اعزام شده و به نصب چادرهای هلال احمر و توزیع پتو پرداختند.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مفرد با بیان این مطلب افزود: پس از بررسی های اولیه که همچنان ادامه دارد چهار روستای شعبان، بوربور، قصرقجر و لنگر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخریب شده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل محرومیت منطقه، روستاها عمدتا بافت ضعیف داشته و علاوه بر تخریب منازل، اماکن عمومی از جمله مدرسه و مسجد در روستای بوربور و سایر روستاها تخریب شده اند. همچنین دام ها خسارت جدی دیده اند.

مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی گفت: جهادسازندگی ضمن همدردی با مردم شریف این مناطق بخصوص کسانی که عزیزان  خود را از دست داده اند از هیچ کمکی دریغ نمی کند و همچون حوادث قبلی فورا در امداد رسانی و ساخت و مرمت منازل ورود پیدا می کند.

مفرد افزود: خوشبختانه امداد رسانی در حال انجام است اما این تخریب ها باید  بازسازی شود که نیاز به کمک دانشجویان جهادی بوده به همین دلیل جمعیت دانشجویی امام حسن ع از طریق درگاه های  hamebaham.org کمک های مردمی‌را جمع آوری می کند.
گروههای جهادی سایر استانها فعلا به جمع آوری کمک های مردمی بسنده کنند و اگر نیروهای استانی برای کمک رسانی کفایت نکنند جهت اعزام جهادگران به استان خراسان شمالی اطلاع رسانی خواهیم کرد.
ارسال نظرات