خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

تلاش برای از هم پاشیدگی اقتصاد،از اهداف دشمن است

اقتصاد مقاومتی باید اقتصادی باشدکه در پایان یک جنگ اقتصادی همچنان پا برجا باشد و متلاشی نشود.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در  بازدید از اردوهای جهادی  به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و عنوان نمود:مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های کلی <<اقتصاد مقاومتی>>، تاکید کردند که اقتصاد  مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.
وی در ادامه گفت:اقتصاد مقاومتی مفهومی است که در پی مقاوم سازی،بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهاد های فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود که قطعا باور و مشارکت همگانی  و اعمال مدیریت های عقلایی و مدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.
وی به تهدیدات دشمنان درزمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان نمود : با وجود تحریم های اقتصادی،ما در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی هستیم و با وجود اقتصاد مقاومتی است که می توان در مقابل تهدیدها مقاومت کرد و از مسائلی همچون از هم پاشیدگی اقتصاد جلو گیری کرد.
تلاش برای از هم پاشیدگی اقتصاد،از اهداف دشمن است .
اقتصاد مقاومتی باید اقتصادی باشدکه در پایان یک جنگ اقتصادی همچنان پا برجا باشد و متلاشی نشود.
وی بیان کرد :امروزه با تهدیدات بوجود آمده در کشور از جمله تهدیدات امنیت غذایی،کم آبی،خشکسالی و تهدیدات زیست محیطی،می توان گفت که مقوله اقتصاد مقاومتی نمونه یک مبارزه تمام قد با این تهدیدات است.
بهرامی در پایان گوشه ای از فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) در حوزه اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد و گفت: بسیج سازندگی در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش می کند.     
1001/ب30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها