قائم مقام سابق اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

جریانی در کشور به دنبال پروژه هزینه سازی برای رهبری است

قائم مقام سابق اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برخی با مطرح کردن مذاکره و تعامل با امریکا به دنبال پروژه هزینه سازی برای رهبری نظام بودند، اما تیزبینی و هوشیاری رهبری این نقشه را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا رمضانی شب گذشته در همایش حماسه حضور در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: جریانی در کشور با پروسه مذاکره در صدد این بود تا با القای اینکه حل مشکلات کشور در گرو تعامل با امریکاست رابطه را با دولتمردان آمریکا بر قرار کنند و در غیر اینصورت به مردم بگویند ما می خواستیم مشکلات کشور را حل کنیم اما رهبری اجازه نداد.
 
وی با تاکید بر این نکته که هوشیاری رهبری این نقشه را خنثی کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از ۹ بند ابلاغی برجام به مجلس و دولت تاکید داشتند که برای اجرای برجام از آمریکا و اتحادیه اروپا ضمانت کتبی بگیرند، اما چه شد؟
 
رمضانی خاطر نشان کرد: به اذعان وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی برجام تاثیری در روند اقتصادی ایران نداشته و حتی مهمترین عامل تحریم، اتصال به سوئیف انجام نشده و نفتی که فروخته می شود نمی توان از طریق مبادلات بانکی دنیا وارد کشور کرد.
 
وی از کسانی که توهم دور کردن سایه جنگ را به مردم القا می کنند، انتقاد کرد و گفت: سایه جنگ را حضور مردم و شهدای مدافع حرم و قاسم سلیمانی ها ۲ هزار کیلومتر آنطرف تر از این کشور دور کردند، اما برخی افراد زمانی که آمریکا ۵۹ موشک به پایگاه الشعیرات سوریه شلیک کرد هیچ اعتراضی نکردند.
 
قائم مقام سابق اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: هر ایرانی مسلمان و انقلابی که دل در گرو ولایت دارد نه با امان نامه شمر و نه با سکه های یزید از بدنه نظام و انقلاب جدا نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها