خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه درمانی اشتغال و تولید است

امام جمعه آوج اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نیاز امروز کشور است که بهترین نسخه درمانی اشتغال و تولید است.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی نیاز امروز کشور است که بهترین نسخه درمانی اشتغال و تولید است.
وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه کنترل تهدیدها و دقت و توجه به پتانسیل داخلی می باشد که سرمایه داران و بخش خصوصی باید وارد کار شوند.
هاشمی با اشاره به وضعیت تحریم های موجود تصریح کرد: دشمنان و کشورهای غربی همچنان در صدد هستند با تحریم های خود اجنگ اقتصادی را ادامه دهد، اقتصاد مقاومتی نیز به دلیل فشار اقتصادی دشمنان و آمادگی ایران در برابر مشکلات و معضلات بزرگتری طرح ریزی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم و به خصوص مسئولین باید بسیج شوند تا طرح اقتصاد مقاومتی که مطرح شده از سوی رهبری است را تحقق بخشند و اینکه کشور را در برابر تحریم ها و نفوذ های دشمنان ایمن سازنند.
امام جمعه شهرستان آوج تبین کرد: باید بخش خصوصی وارد کار شود و به بخض مردمی تبئدیل گردد تا شاهد روند و  پیشرفت اقتصاد در کشور باشیم.
وی با اشاره به استفاده از منابع ملی و طبیعی کشور تفسیر کرد: از تمامی ظرفیت ها و منابع ملی بهره ببریم، بطوریکه از فکر و اندیشه های دولتی و مردمی و صاحب نظران استفاده شود
این مسئول با اشاره به حمایت های دولت از کالای داخلی توضیح داد: باید کارگاه  ها و شرکت های کوچک و پربازده را فعال کرد چرا که این واحدهای کوچک در زند.ی مردم پر تاثیر است.
حجت الاسلام هاشمی  در ادامه به اهدف دشمنان اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها دلزدگی مردم از نظام اسلامی است مردم نیز باید در برابر سختیهای  اقتصادی مدبرانه مقاومت کنند.
1003/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها