خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

پیروز انتخابات به طور قطع مردم هستند/ کسی که تخطی کند در درون خود شکست خورده است

امام جمعه همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: پیروز انتخابات به طور قطع مردم هستند و برای ما فرقی نمی کند که چه کسی پیروز شود و رأی بیاورد.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۴۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در ساعات اولیه رأی گیری انتخابات دواردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا با انداختن رای خود در صندوق اظهار داشت: امیدواریم نتیجه این انتخابات مورد رضایت خداوند متعال، امام زمان(عج) و مردم شریف ملت ایران قرار گیرد.

وی به بیان اینکه تمام جوامع جهان به اقتدار و رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) اعتراف دارند که در دنیا بهترین رهبر است، افزود : ملت قهرمان و رشید ایران باید در میان صدها کشور ، دولت و ملت سرشان را بالا بگیرند و به داشتن رهبری همچون امام خامنه ای افتخار کنند چراکه خداوند به این ملت رهبری عطا فرموده که از نظر عقلانیت، ایمان، درایت و همه خوبی‌ها سرآمد جهانیان است.

محمدی با بیان اینکه وظیفه بسیار خطیر و سنگینی در انتخابات بر دوش ما است، عنوان کرد: حضرت آقا فصل الخطاب همه آنچه که لازم بود در انتخابات رعایت شود بیان فرمودند و اگر کسی تخطی کند مشخص می شود که این انسان در درون خود شکست خورده است.

وی با بیان اینکه باید کاری کرد که همه افراد واجد شرایط رأی دادن در پای صندوق رای حاضر و رأی مثبت و اصلح بدهد تا کشور سربلند شود، گفت: در حال حاضر تمام دنیا و حتی ناظران خارج از کشور در اینجا حضور دارند و سلامت، کیفیت و کمیت انتخابات تاثیرگذار است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد : پیروز انتخابات به طور قطع مردم هستند و برای ما فرقی نمی کند که چه کسی پیروز شود و رأی بیاورد.

وی خاطرنشان کرد : آن کسی که مورد انتخاب مردم است در امانتی قرار می گیرد که آن امانت در آسمان و زمین سنگین تر است و ما وظیفه داریم کسی را که در انتخابات پیروز می شود با تمام وجود یاری کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات