خبرهای داغ:
استاندار همدان:

مردم در این انتخابات حماسه ارزشمندی خلق می‌کنند

استاندار همدان با بیان اینکه مردم در این انتخابات حماسه ارزشمندی را خلق می‌کنند، گفت: اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند و خوب تصمیم بگیرند به نفع کشور و توسعه کشور و استحکام و اقتدار نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۸۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت همزمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعبه اخذ رای اظهار داشت: با مشاهده حضور حداکثری مردم در انتخابات احساس غرور می کنیم.

وی با اشاره به اظهارات فرماندار همدان مبنی برشلوغی صف های انتخابات از ساعات اولیه رای گیری افزود: خوشبختانه مردم با علاقه مندی هر چه بیشتر از اول وقت در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم در این انتخابات حماسه ارزشمندی را خلق می‌کنند، بیان داشت: اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند و خوب تصمیم بگیرند به نفع کشور و توسعه کشور و استحکام و اقتدار نظام است.

وی ضمن توصیه به حامیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در راستای حفظ امنیت و آرامش پس از اعلام نتایج ابراز داشت: تاکید بر این است که پس از اعلام نتایج آرامش هر چه بیشتر حفظ شود همان گونه که تاکنون در هر فعالیت و تبلیغات حفظ شده است تا نشان دهیم شایستگی این انتخابات بزرگ و ارزشمند را داشتیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه هر کسی که رئیس جمهور شود، رئیس جمهور کل کشور و ملت است، افزود: آحاد ملت باید هر کسی که انتخاب شد را بپذیرند.

وی با بیان اینکه برنده انتخابات مردم هستند یادآور شد: این جای خوشحالی دارد که همه مردم در پای رای حضور دارند.

استاندار همدان ابراز داشت: انتخابات در همدان در کمال آرامش و امنیت و روان پیش می رود و تاکنون تخلفی از حوزه های شعب اخذ رای گزارش نشده است و همچون سال ۹۲ مردم حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات